Gå til innhold

Boliglån husbanken for vanskeligstilte

Anbefalte innlegg

Gjest 2010_kvinnen
Skrevet

Jeg fikk i dag tips om å søke lån i Husbanken.

Saken er den at jeg er "vanskeligstilt". Er tidsbegrenset ufør til 2011, men regner da med å komme ut i minst 50% jobb, og etterhvert 100 %.

Har opp mot 100.000 som jeg kan stappe i som egenkapital, og jeg har utbetalt i underkant av 11.000 i mnd.

Har lyst å kjøpe meg et lite krypinn til 1,2 mill.

Noen med erfaringer på området, tror dere jeg kan få lån? Jeg er ellers et veldig ordentlig menneske som ikke bruker rus og har heller aldri fått fartsbot eller inkassovarsel.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

har en nær venn som er i nesten samme situasjon som deg. han er varig ufør. vi har nå vært i kommunen for å få hjelp. alt er blitt sendt inn til husbanken forvaltning. alt avhenger av om han får tilskudd. får han ikke tilskudd, så får han ikke lån. han har ung ufør, og de sa at hvis han får tilskudd, så kan han kanskje låne 1,1. han har 200000 i egenkapital. slike saker som dette tar lang tid å få svar på , har nå hørt opp til 6 mnd. så hvis jeg var deg, så hadde jeg skyndet meg. kom i gang og søk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...