Gjest Utdanning takk Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Jeg er vikar i bhg, men vil begynne på skole og få en utdanning enten innen bhg eller helsefag arbeider. Har en datter og er forlovet. Jeg hørte med folkeuniversitetet, men der kostet det over 11 tusen og jeg har ikke mulighet til å ta lån og det ble ikke dekket av lånekassen. Er det noen annen måte jeg kan få det dekket på eller få annen støtte? vil jobbe ved siden av, og helst ta det over nett.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Det finnes en rekke tilbud om deltidsstudier ved de forskjellige offentlige høyskolene, og på de fleste av disse er det gratis å ta utdannelsen (dvs at du kun må ut med en nærmest symbolsk semesteravgift). Det går fint å kombinere disse med jobb, men de er som regel ikke rent nettbasert, da det er en del fellessamlinger, gruppeinnleveringer og/eller praksis innbakt. Det er vanskelig å gi deg noe mer konkret så lenge jeg ikke vet hvor du bor, men sjekk ut tilbudet ved din nærmeste høyskole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.