Gå til innhold

utdanning

Anbefalte innlegg

Gjest Utdanning takk
Skrevet

Jeg er vikar i bhg, men vil begynne på skole og få en utdanning enten innen bhg eller helsefag arbeider. Har en datter og er forlovet. Jeg hørte med folkeuniversitetet, men der kostet det over 11 tusen og jeg har ikke mulighet til å ta lån og det ble ikke dekket av lånekassen.

Er det noen annen måte jeg kan få det dekket på eller få annen støtte? vil jobbe ved siden av, og helst ta det over nett..

Mrs. Wallace
Skrevet

Det finnes en rekke tilbud om deltidsstudier ved de forskjellige offentlige høyskolene, og på de fleste av disse er det gratis å ta utdannelsen (dvs at du kun må ut med en nærmest symbolsk semesteravgift).

Det går fint å kombinere disse med jobb, men de er som regel ikke rent nettbasert, da det er en del fellessamlinger, gruppeinnleveringer og/eller praksis innbakt.

Det er vanskelig å gi deg noe mer konkret så lenge jeg ikke vet hvor du bor, men sjekk ut tilbudet ved din nærmeste høyskole.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...