Axcia Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 ''chatte (fra overkøya til underkøya f.eks)'' Husker for noen år siden da junior skulle ha fetteren på overnatting, og de lå på naborom med hverandre og "chattet" via DS. (Det var liksom ekstra gøy å være på hvert sitt rom pga denne funksjonen). Min sønn var tydeligvis litt mer stø i rettskriving av ...øh... viktige ord, for plutselig hører vi han rope over til naborommet: "Det skrives ikke med to a-er, det skrives f-a-E-n" Mor var selvsagt stolt over sønnens språklige evner! :-) *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ''chatte (fra overkøya til underkøya f.eks)'' Husker for noen år siden da junior skulle ha fetteren på overnatting, og de lå på naborom med hverandre og "chattet" via DS. (Det var liksom ekstra gøy å være på hvert sitt rom pga denne funksjonen). Min sønn var tydeligvis litt mer stø i rettskriving av ...øh... viktige ord, for plutselig hører vi han rope over til naborommet: "Det skrives ikke med to a-er, det skrives f-a-E-n" Mor var selvsagt stolt over sønnens språklige evner! :-) *ler så jeg griner* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ''chatte (fra overkøya til underkøya f.eks)'' Husker for noen år siden da junior skulle ha fetteren på overnatting, og de lå på naborom med hverandre og "chattet" via DS. (Det var liksom ekstra gøy å være på hvert sitt rom pga denne funksjonen). Min sønn var tydeligvis litt mer stø i rettskriving av ...øh... viktige ord, for plutselig hører vi han rope over til naborommet: "Det skrives ikke med to a-er, det skrives f-a-E-n" Mor var selvsagt stolt over sønnens språklige evner! :-) *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.