Gjest harikkenickfortiden Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 vi i vår bygd har ikke ennå sett snurten til den. er det andre som ikke har fått den? 0 Siter
Sør Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Dere slipper å betale skatt i år! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Dere slipper å betale skatt i år! ;-) Med vennlig hilsen http://www.trinity.edu/rjensen/SnoopyTax.jpg 0 Siter
Sør Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 http://www.trinity.edu/rjensen/SnoopyTax.jpg Takk! Jeg har den lagret allerede! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Dere slipper å betale skatt i år! ;-) Med vennlig hilsen Ja, det hadde vært noe. sitter og lurer på jeg skal ringe skatteetaten og spør hva som skjer. 0 Siter
Sør Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Ja, det hadde vært noe. sitter og lurer på jeg skal ringe skatteetaten og spør hva som skjer. Det er nok smart, for du er forpliktet til å levere selv om du ikke har mottatt. Du kan også se den på nett. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Det er nok smart, for du er forpliktet til å levere selv om du ikke har mottatt. Du kan også se den på nett. Med vennlig hilsen har jo allerede sett på nettet hvordan det går, men trenger papirutgaven som alle andre. ringte nå, og de sa at mesteparten fikk selvangivelsen i posten etter påske. så da er vi ikke alene. 0 Siter
Gjest trur je trallala Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Jeg har bare fått sms om at jeg kan sjekke skatten min på nettet. Og jeg TROR at så lenge jeg gikk inn der og gjorde det, vil jeg ikk få den pr. papir i posten. 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Jeg har bare fått sms om at jeg kan sjekke skatten min på nettet. Og jeg TROR at så lenge jeg gikk inn der og gjorde det, vil jeg ikk få den pr. papir i posten. det tror jeg ikke stemmer. 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 ''Selvangivelsen blir sendt ut fra 22. mars og over en periode på tre uker. Det blir ikke levert selvangivelser i påskeuken. '' http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Selvangivelsen/Selvangivelse-for-lonnstakere-og-pensjonister/ 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 det tror jeg ikke stemmer. ''Er du en av de som har valgt å kun motta selvangivelsen elektronisk? Artikkel, 26. mars 2010 Da har du fått sms og e-post fra Skatteetaten om dette. Du mottar kun en elektronisk versjon av selvangivelsen og trenger ikke å vente på selvangivelsen på papir. I løpet av de tre første dagene har 221 000 av 400 000 av de som kun mottar elektronisk selvangivelse åpnet den. I alt har 730 000 sett på selvangivelsen på nett de første tre dagene. Over 82 000 har allerede levert på nett, det er dobbelt så mange som i fjor på samme tid. '' http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/2010/Er-du-en-av-de-som-har-valgt-a-kun-motta-selvangivelsen-elektronisk/ 0 Siter
Sør Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 har jo allerede sett på nettet hvordan det går, men trenger papirutgaven som alle andre. ringte nå, og de sa at mesteparten fikk selvangivelsen i posten etter påske. så da er vi ikke alene. OK - vi fikk vår i posten allerede før den lå ute på nett! Tror det må være snart tre uker siden nå. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest trur je trallala Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 det tror jeg ikke stemmer. Det tror jeg 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Det tror jeg Jeg mener, jeg tror ikke at bare fordi en har vært inne og sett på nettet, at en ikke får den i posten da. da må en jo ha gitt beskjed på en eller annen måte at en kun vil ha den elektronisk. og det har ikke hele bygda vår gjort, og ikke jeg heller. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Fikk min i går, bor i Oslo. synes det var sent.. 0 Siter
Humatus Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 har jo allerede sett på nettet hvordan det går, men trenger papirutgaven som alle andre. ringte nå, og de sa at mesteparten fikk selvangivelsen i posten etter påske. så da er vi ikke alene. det går da å skrive den ut fra nett Den er jo i PDF format, og ser akkurat ut som den som du mottar i posten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.