Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest konfirmasjonsgaven
Skrevet

''Bunad er en kjempefin gave. Jeg fikk det til min konfirmasjon. ''

Da jeg ble konfirmert som 14-åring var jeg tynn som en strek (trente mye, og hadde vel nærmest en 12-årings kropp). Om jeg hadde fått bunad, hadde den garantert vært for liten innen jeg var 20. Vet det legges inn ilegg til utsying, men det finnes grenser ;).

Jeg veide 54 da jeg var konfirmant og veier 85 nå og bunaden passer enda. Det er lurt å sy den så man har monn til å sy ut. Jeg brukte den til og med da jeg var gravid.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tusseline

7

• nick

7

• cathlin

4

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg veide 54 da jeg var konfirmant og veier 85 nå og bunaden passer enda. Det er lurt å sy den så man har monn til å sy ut. Jeg brukte den til og med da jeg var gravid.

''Jeg brukte den til og med da jeg var gravid.''

Om det går an spørs vel både på graden av graviditet og type bunad. Ser for meg at det er lettere å være høygravid i disse

http://www.norskflid.no/fileshare/filArkivRoot/felles/Bunader/festbunad_nedre_hallingdal/bunad_s_550x941.jpg

enn i f.eks. Hardangerbunaden:

http://mylittlenorway.com/wp-content/gallery/west_norway_bunad/hardanger.jpg

Skrevet

Kult. Og etterpå er jeg offisielt adoptert?

Da er det gjort!

Du skal bare overleve møtet med din nye mor, og der gir jeg deg ikke store oddsen.

Skrevet

Da er det gjort!

Du skal bare overleve møtet med din nye mor, og der gir jeg deg ikke store oddsen.

Jeg kan bli den hemmelige fadderdamen din.

Skrevet

Jeg kan bli den hemmelige fadderdamen din.

Done!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...