Mary Poppins Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I følge sladrebladene skyldes Lourdes' unappede bryn at Madonna ikke likte at datteren ble penere enn henne selv....;-/ http://fametastic.co.uk/archive/20090205/15330/madonna-getting-jealous-of-12-year-old-daughter-lourdes-looks/ Morsan da, du må ikke tro på alt du leser ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg ville nappet vekk hårstråene for henne og ikke laget mer ut av det. Pjokken min som er tenåring nå kom og klaget over "monobryn", og han er gutt. Jeg ba ham ta pinsetten min og fjerne dem helt enkelt. Siden tar han dem vekk selv når han føler for det og ikke noe mer dill dall med det. Lillemor min har "alveører". Den dagen hun selv blir oppmerksom på det og spør, så svarer vi og tar henne med til lege og fikser det. Om hun vil. Jeg synes ikke unger skal "være seg selv" til krampa tar dem fordi vi har en idè om å være mer "naturlig" enn alle andre. Jeg bruker jo ti femten kjemikalier i det øyeblikket jeg står opp og går i dusjen om morran! I den hensikt å forskjønne mitt gamle skrog. Så å nappe noen hårstrå for ei lita ei ser jeg ikke som et problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Morsan da, du må ikke tro på alt du leser ;-) ...det har jeg da heller ikke påstått! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Høres tullete ut i mine ører. Hvilken mor er ikke stolt over sine nydelige barn? Alt hva de skriver for å fylle spalteplass altså. Det KAN jo hende Madonna prøver å la datteren beholde bakkekontakten i noen år til. At en 12-åring ikke får sin egen frisør før hun skal ut i offentligheten er et sunnhetstegn spør du meg. Ja, jeg er enig med deg :-) Det høres ut som noe sladrebladene finner på, litt ala de tyske bladenes oppfinnsomhet mht Mette-Marir. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 30-åringen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ville spurt henne om hun ville at jeg skulle nappe det som er mellom øynene. Hadde vært forsiktig så jeg ikke tok for mye for da blir det seende helt feil ut. Om hun ville gjort noe med tykkelsen på brynene ellers så ville jeg betalt for at hun fikk skjært dem hos frisøren når hun klipte seg. Hvorfor er det greit å klippe og farge hår, men ikke stelle bryn? Hva med kviser, skal de måtte slite med det når det fins produkter som hjelper? Hva med tennene? De fikser vi da gjerne på med tannregulering.. Syns det er helt ok å fikse litt på enkle ting så lenge det ikke blir noen varig "skade" av det. Å nappe for mye er veldig dumt å gjøre fordi det til slutt ikke kommer hår der man har nappet lenge. Jeg nappet brynene mine for tynne i 17-årsalderen og nappet dem slik i mange år. Nå trenger jeg ikke nappe lenger fordi det kommer ikke hår der jeg tidligere hadde bryn. Skulle ønske jeg ikke hadde nappet, men heller skjært slik at jeg kunne hatt litt mer bryn igjen nå. Skjønner at det ikke er kult å bli med på skjønnhetsfiksering hos en så ung jente, men syns stell av øyenbryn er ganske uskyldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I følge sladrebladene skyldes Lourdes' unappede bryn at Madonna ikke likte at datteren ble penere enn henne selv....;-/ http://fametastic.co.uk/archive/20090205/15330/madonna-getting-jealous-of-12-year-old-daughter-lourdes-looks/ Av en eller annen grunn, tror jeg at Madonna er en ganske ok mor... Men kan jo ta feil... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 jeg ville nappa det vekk.. Ikke pent med ett øyenbryn da! Uansett alder.. I hvert fall ikke når hun skjemmes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Når datteren din viser deg så mye tillit at hun forteller at øyenbrynene plager henne, så syns jeg du skal ta det på alvor. Ikke påstå at det er pent, for da vil hun føle at du lyver for henne. Hjelp henne å nappe litt - det er sikkert ikke så mye som skal til for at hun skal bli fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Min snart 8åring kom for en tid tilbake med et hjertesukk ang bart på overleppa. Jeg hadde de siste ukene før ho sa fra lagt merke til at ho var i ferd med å få mørke hår på leppa, og nå hadde visst noen i klassen kommentert at ho hadde bart og det likte ho ikke.. Jeg forklarte først at hårvekst rundt omkring på kroppen er en naturlig ting, Og at alle har små dunhår nesten overalt. Så hårene ho hadde på leppa ikke var ikke egentlig bart.. Og ho fikk se at jeg har masse slike små hår på min overleppe..Og jeg understreket at hår på leppa var helt vanlig... Ja men mine er mørke og sees så godt, og det er ikke noe moro å få høre at man har bart.svarte ho tilbake.. Og det kan jeg jo godt forstå.. Og ho virket å være oppriktig lei seg... Så kom spørsmålet: Kan vi ikke ta det bort? Dette var noe som tydeligvis opptok henne og ho jeg lovet etterhvert å sjekke litt hva som fantes på markedet.... Vurderte flere alternativer, men endte tilslutt på et slipepapir beregnet på å bruke for å fjerne hår fra overleppa(Velvet touch face). Det er slett ikke noe moro å kjøpe noe slikt til en unge som faktisk ikke har fylt 8 år enda, men jeg gjorde det, og da jeg viste jenta hva jeg hadde kjøpt og forklarte hvordan det skulle brukes ville ho ta det ibruk med en gang. Etter ei behandling tittet ho seg i speilet, dro litt i overleppa, så seg fra flere vinkler, så på meg med et smil og sa, takk mamma, nå kan ikke NN lenger si at jeg har bart, for nå er den borte... En unge på hennes alder burde slippe å tenke på slike ting, men når ho nå først gjør det og det tydeligvis var et problem for ho å ha hårvekst på overleppa, synes jeg det var riktig å hjelpe henne, selv om det strittet imot i hele meg. Ho ER for ung til å skulle behøve tenke på slikt..Men det var et problem for henne, syntes jeg likevel det var mest riktig å prøve å hjelpe ho istedet for å avfeie problemet.. Og magefølelsen min sier meg at jeg har gjort det riktige... så inntil videre velger jeg å stole på magefølelsen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 30-åringen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Min snart 8åring kom for en tid tilbake med et hjertesukk ang bart på overleppa. Jeg hadde de siste ukene før ho sa fra lagt merke til at ho var i ferd med å få mørke hår på leppa, og nå hadde visst noen i klassen kommentert at ho hadde bart og det likte ho ikke.. Jeg forklarte først at hårvekst rundt omkring på kroppen er en naturlig ting, Og at alle har små dunhår nesten overalt. Så hårene ho hadde på leppa ikke var ikke egentlig bart.. Og ho fikk se at jeg har masse slike små hår på min overleppe..Og jeg understreket at hår på leppa var helt vanlig... Ja men mine er mørke og sees så godt, og det er ikke noe moro å få høre at man har bart.svarte ho tilbake.. Og det kan jeg jo godt forstå.. Og ho virket å være oppriktig lei seg... Så kom spørsmålet: Kan vi ikke ta det bort? Dette var noe som tydeligvis opptok henne og ho jeg lovet etterhvert å sjekke litt hva som fantes på markedet.... Vurderte flere alternativer, men endte tilslutt på et slipepapir beregnet på å bruke for å fjerne hår fra overleppa(Velvet touch face). Det er slett ikke noe moro å kjøpe noe slikt til en unge som faktisk ikke har fylt 8 år enda, men jeg gjorde det, og da jeg viste jenta hva jeg hadde kjøpt og forklarte hvordan det skulle brukes ville ho ta det ibruk med en gang. Etter ei behandling tittet ho seg i speilet, dro litt i overleppa, så seg fra flere vinkler, så på meg med et smil og sa, takk mamma, nå kan ikke NN lenger si at jeg har bart, for nå er den borte... En unge på hennes alder burde slippe å tenke på slike ting, men når ho nå først gjør det og det tydeligvis var et problem for ho å ha hårvekst på overleppa, synes jeg det var riktig å hjelpe henne, selv om det strittet imot i hele meg. Ho ER for ung til å skulle behøve tenke på slikt..Men det var et problem for henne, syntes jeg likevel det var mest riktig å prøve å hjelpe ho istedet for å avfeie problemet.. Og magefølelsen min sier meg at jeg har gjort det riktige... så inntil videre velger jeg å stole på magefølelsen.. Virker som det var en god avgjørelse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Legg pinsetten så hun finner den. Så finner hun sikkert også ut at det gjør vondt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.