PieLill Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har ikke kommet så langt ennå, jeg må innrømme jeg har fortrengt smerter og problemer helt siden svangerskapet og dette oppsto. Det hjalp heller ikke å ha en lege som ba meg reise hjem og gjøre diagonal rygghev når jeg ba om henvisning til fysioterapeut. Da fysioterapeuten foreslo krykker, bare fnyste jeg og syns hun var vel dramatisk! Kontakt 'Bekkenløsningsforeningen'. http://www.lkb.no/ De har et supert likemannsarbeid. Og de vet hvilke behandlere som er flinkest rundt omkring i landet. Ofte er det full avlastning i forhold til det som skader i kombinasjon med riktig trening som skal til. Du kan oppnå veldig mye med optimalisert behandling og trening. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettigheter? Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kontakt 'Bekkenløsningsforeningen'. http://www.lkb.no/ De har et supert likemannsarbeid. Og de vet hvilke behandlere som er flinkest rundt omkring i landet. Ofte er det full avlastning i forhold til det som skader i kombinasjon med riktig trening som skal til. Du kan oppnå veldig mye med optimalisert behandling og trening. mvh Takk for et oppløftende svar! Jeg skal kontakte foreningen. Jeg har heldigvis en veldig dyktig fysioterapeut som er spesialist på dette område, hun har nå anbefalt en manuell terapeut i hovedstaden som er av landets fremste på dette område. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vet ikke om dette er noe for deg, men jeg vet om en nabo av meg som var veldig plaget. Hun endte opp med krykker og rullestol på lengre turer. Løsningen for henne ble en operasjon hvor de satte inn en skinne som de skrudde fast på hver side for å stabilisere bekkenet. Det hjalp veldig, og etter at hun ble bra har hun fått fjernet skinnen. Hun har fremdeles plager, men det er minimalt i forhold til hva det er, og at hun må tenke litt på hvordan hun beveger seg, ikke gå med for lange skritt, ikke vri kroppen for mye og slike ting. Ellers ønsker jeg deg god bedring, og håper du får hjelp. Sånt er forferdelig vondt å slite med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Takk for et oppløftende svar! Jeg skal kontakte foreningen. Jeg har heldigvis en veldig dyktig fysioterapeut som er spesialist på dette område, hun har nå anbefalt en manuell terapeut i hovedstaden som er av landets fremste på dette område. Høres lovende ut. Manuellterpi, fysioterapi, trening, riktige bevegelsesmønster og avlastning... Det finnes kvinner som har gått fra rullestol til slalombakken på den måten. Lykke til! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettigheter? Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Høres lovende ut. Manuellterpi, fysioterapi, trening, riktige bevegelsesmønster og avlastning... Det finnes kvinner som har gått fra rullestol til slalombakken på den måten. Lykke til! mvh Tusen takk for nok et oppløftende svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettigheter? Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vet ikke om dette er noe for deg, men jeg vet om en nabo av meg som var veldig plaget. Hun endte opp med krykker og rullestol på lengre turer. Løsningen for henne ble en operasjon hvor de satte inn en skinne som de skrudde fast på hver side for å stabilisere bekkenet. Det hjalp veldig, og etter at hun ble bra har hun fått fjernet skinnen. Hun har fremdeles plager, men det er minimalt i forhold til hva det er, og at hun må tenke litt på hvordan hun beveger seg, ikke gå med for lange skritt, ikke vri kroppen for mye og slike ting. Ellers ønsker jeg deg god bedring, og håper du får hjelp. Sånt er forferdelig vondt å slite med. Jeg er nok ikke så hemmet av det at det er behov for det heldigvis. Tusen takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.