Gjest noen som har opplevd noe liknende? Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har en brun flekk på innsiden av underleppen som har vært der i noen uker. Det er også en liten klump inne i leppen som jeg kjenner med tungen -nøyaktig på samme sted som flekken. Er dette bekymringsverdig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er det vondt? Kommer det ut puss/blod? Jeg ville tatt en tur til lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen som har opplevd liknende? Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er det vondt? Kommer det ut puss/blod? Jeg ville tatt en tur til lege. Nei, ikke vondt og ikke blod/smuss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tannarbeideren Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du kan ha bitt deg og fått en blodansamling. Det kan vøre en spyttstein som blokkerer en spyttutførselsgang. Ville heller foreslått å gå til en tannlege jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det er ofte tannleger som er ekspert på munnhulen, så jeg ville gått dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.