Gjest anonym ja Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Her inne er det virkelig fullstendig dødt.. Jeg vet om maaaaaange tildelinger, men ingen gidder å offentliggjøre de her lenger. Ikke jeg engang, som har fått ei jente:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l@bamba Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Gratulerer med jenta!!! Enig at det er dødt her, -men "trollet" vant, og deretter var det som om lufta gikk ut av de fleste. Vet om 9 tildelinger( fra ca 6 uker tilbake) og 3 i siste runde fra etiopia. Venter selv tildeling om ikke lenge, men synes det virker som om forum for de forskjellige landene har "tatt over" -er medlem i en etiopiaklubb, og der er det stor aktivitet,og vi slipper "troll", siden ingen får være medlem uten de har eller skal adoptere derfra. men jeg husker da det var liv og røre her, det var ei fin tid, og mange gode spørsmål og svar, ikke minst gode diskusjoner.. Ønsker deg lykke til med barnet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym ja Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Gratulerer med jenta!!! Enig at det er dødt her, -men "trollet" vant, og deretter var det som om lufta gikk ut av de fleste. Vet om 9 tildelinger( fra ca 6 uker tilbake) og 3 i siste runde fra etiopia. Venter selv tildeling om ikke lenge, men synes det virker som om forum for de forskjellige landene har "tatt over" -er medlem i en etiopiaklubb, og der er det stor aktivitet,og vi slipper "troll", siden ingen får være medlem uten de har eller skal adoptere derfra. men jeg husker da det var liv og røre her, det var ei fin tid, og mange gode spørsmål og svar, ikke minst gode diskusjoner.. Ønsker deg lykke til med barnet!! Takk:o) Jeg holder også til på det andre formet, og jeg syns det føles "tryggere" Håper dere snart får tildeling!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.