Gå til innhold

Få barn rundt 40

Gjest evig singel

Anbefalte innlegg

Gjest evig singel

Jeg nærmer meg 37 og er singel. Har et barn i tenåran, men skulle gjerne ha hatt flere, men føler at tiden renner ut. Må jo finne en mann som jeg har lyst å dele livet med før jeg kan tenke på flere barn. Men hvor finner jeg ham og noen med erfaring om å få barn rundt 40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har barn født 1990 og 1999. De har samme far, men vi slet i årevis med å avle nr. to. Jeg fikk minstemann en drøy uke før jeg selv fylte 40 år.

Jeg har ikke hatt noen problemer som kan knyttes til alder. Men jeg har hatt lette svangerskap og fødsel nr. to var en drøm sammenliknet med den som skjedde 8 1/2 år før. Ikke hør på dem som sier at det er som å være førstegangsfødende igjen hvis det er mer enn X år siden (mange påstår at X = 7), det er bare tull. Man kan få komplikasjoner uansett alder. Jeg tok fostervannsprøve, hvis du lurer på det.

Jeg har utmerket helse, det har selvsagt noe med saken å gjøre når det gjelder hvor slitsomt det er å ha småbarn. Men det er ikke sånn at man plutselig forfaller og blir gammel og trøtt selv om man fyller 40 eller 50 år.

Det er selvsagt ikke ideelt å ha stor avstand mellom barna. Men vi går ikke rundt og sørger over det hele tiden, det gjorde vi unna mens vi strevde med å få en til. Det er omverdenen som maser mest med det.

Jeg vet dessverre ikke hvor du finner en egnet barnefar. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...