Gjest verdens undergang Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 at jorda går under??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvorfor skulle verden gå under akkurat på denne dagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 nei, hvorfor skulle den det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Datoen er vel 21.12.12 i følge Maya-kalenderen...og jordas "undergang"... Jorda er i ubalanse...nå som mange andre ganger før... Sånn er det å bo på en planet...hvor mye krefter fra andre planeter og soler påvirker oss... Vi får ta i mot det som skjer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Datoen er vel 21.12.12 i følge Maya-kalenderen...og jordas "undergang"... Jorda er i ubalanse...nå som mange andre ganger før... Sånn er det å bo på en planet...hvor mye krefter fra andre planeter og soler påvirker oss... Vi får ta i mot det som skjer... ''Sånn er det å bo på en planet...'' Skulle tatt seg ut om vi bodde andre steder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolberta Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru krokodille Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det har vel vært endel sånne datoer før også? Jorden gikk nå ikke under da ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, og filmen var uhyggelig elendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det har vært så mange spådommer med konkrete datoer, så jeg tenker som så at da vet vi en dag det ikke skjer... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nei, jeg har vært med på for mange slike skjebnedatoer tidligere. Dessuten tror jeg ikke verden kommer til å gå under på noen spektakulær måte, jeg tror den kommer til å bruke lang tid med stadig verre forhold pga. overbefolkning o.l. Men det er nok ikke så mye igjen av meg når det blir virkelig vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.