Dorthe Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ja, det er MANGE som har tub i Norge. Afrikanere, og mange fra asiatiske land. Og også nordmenn da. (Etniske, for ikke å starte diskusjonen igjen) Jeg lurer på hvorfor de har sluttet å sjekke utlendinger. Da jeg giftet meg måtte han inn å ta lungebilde før han fikk oppholdstillatelse. Men det blir ganske diskriminering det og. De tar lungebilde av meg hver gang jeg er på sykehuset fordi jeg tilhører et sykehus som er for alle fra Oslo sentrum. Jeg tenker da ikke på det som diskriminerende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg lurer på hvorfor de har sluttet å sjekke utlendinger. Da jeg giftet meg måtte han inn å ta lungebilde før han fikk oppholdstillatelse. Men det blir ganske diskriminering det og. De tar lungebilde av meg hver gang jeg er på sykehuset fordi jeg tilhører et sykehus som er for alle fra Oslo sentrum. Jeg tenker da ikke på det som diskriminerende. Snart er det vel full smittespredning igjen. Og når de har tatt bort vaksina i vaksinasjonsprogrammet også da ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.