Gå til innhold

Bilder

Gjest Bilde av sønn

Anbefalte innlegg

Gjest Bilde av sønn
Skrevet

Faren til en kamerat av min 14 årige sønn har tatt bilder av sønnen min mens han kun er kledd i silkebokseren. Jeg synest dette er litt i grenseland. Jeg vil helst at disse bildene blir slettet. Kan man kreve at slike bilder blir slettet ?

Skrevet

Slettet fra hvor?

Dersom det ligger på nettet et sted, så kan du helt klart be om å få det slettet. Dersom det kun er til privat bruk så spiller det vel liten rolle.

Dessuten synes jeg vi er litt merkelige på dette punktet. Kun silkeboxer er i grenseland, men badeshorts er OK (i hvert fall for de fleste). Hva er egentlig forskjellen?

Gjest det er en forskjell på hvordan man oppfatter det
Skrevet

Slettet fra hvor?

Dersom det ligger på nettet et sted, så kan du helt klart be om å få det slettet. Dersom det kun er til privat bruk så spiller det vel liten rolle.

Dessuten synes jeg vi er litt merkelige på dette punktet. Kun silkeboxer er i grenseland, men badeshorts er OK (i hvert fall for de fleste). Hva er egentlig forskjellen?

Det er en ganske stor forskjell på settingen - om det ble tatt bilder av min 14-åring i bikini mens hun badet med venner på stranden, eller om det var bilder av henne i bh og truse (som dekkear akkurat like mye hud som bikinien).

Det er en forskjell. Jfr bildene av krf-Hansen, i Det Nye var bildene av henne i kjole, i VG var det samme bildeserie, men de sa at det var underkjole / undertøy, og plutselig var saken en helt annen..

Skrevet

Det er en ganske stor forskjell på settingen - om det ble tatt bilder av min 14-åring i bikini mens hun badet med venner på stranden, eller om det var bilder av henne i bh og truse (som dekkear akkurat like mye hud som bikinien).

Det er en forskjell. Jfr bildene av krf-Hansen, i Det Nye var bildene av henne i kjole, i VG var det samme bildeserie, men de sa at det var underkjole / undertøy, og plutselig var saken en helt annen..

Det er det jeg mener. Det er litt merkelig at vi skal oppfatte dette forskjellig.

Det sammer er jo om man har på BH og truse og det ringer på døra. Krise. Men dersom man ligger på terrasen og soler seg i bikini så er det greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...