Gå til innhold

erfaringer med Steinerskolen?

Snikkersen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skrev innlegget under ang skoleplass til datteren min.

nå har jeg begynt å vurdere Steinerskolen, siden hun ikke får plass på den nærmeste skolen. hun er også av personalighet en type som kunne passe inn der, hun er litt vimsete, kreativ og opptatt av drama og teater (mulig jeg har "fordommer" mot Steinerskolen, men jeg vet ikke så mye om det).

Kan noen av dere med erfaring fra denne skolen si litt om pedagogikken, miljø etc?

Dersom hun begynner der vil hun heller ikke få gå på noen nærmiljøskole. Dette synes jeg er veldig synd. Er skikkelig i tvil nå.

hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fortsette ut året

Jeg synes du skal la henne fortsette ut skoleåret der hun allerede går, og starte i nærmiljøskolen til høsten. Det er ikke lange tiden igjen, og det er ikke en veldig tragisk situasjon egentlig. Livet består av litt uveleilige ting i blant. Du velger selv hvordan du vil vektlegge betydningen av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun plass på steinerskolen da? Har inntrykk av at det er årelange ventelister der, men det er mulig det var før i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun plass på steinerskolen da? Har inntrykk av at det er årelange ventelister der, men det er mulig det var før i verden.

De hadde ledig kapasitet. Men det gikk bra: hun fikk plass på den ønskede skolen likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...