Snikkersen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei Jeg skrev innlegget under ang skoleplass til datteren min. nå har jeg begynt å vurdere Steinerskolen, siden hun ikke får plass på den nærmeste skolen. hun er også av personalighet en type som kunne passe inn der, hun er litt vimsete, kreativ og opptatt av drama og teater (mulig jeg har "fordommer" mot Steinerskolen, men jeg vet ikke så mye om det). Kan noen av dere med erfaring fra denne skolen si litt om pedagogikken, miljø etc? Dersom hun begynner der vil hun heller ikke få gå på noen nærmiljøskole. Dette synes jeg er veldig synd. Er skikkelig i tvil nå. hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsette ut året Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg synes du skal la henne fortsette ut skoleåret der hun allerede går, og starte i nærmiljøskolen til høsten. Det er ikke lange tiden igjen, og det er ikke en veldig tragisk situasjon egentlig. Livet består av litt uveleilige ting i blant. Du velger selv hvordan du vil vektlegge betydningen av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Får hun plass på steinerskolen da? Har inntrykk av at det er årelange ventelister der, men det er mulig det var før i verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Får hun plass på steinerskolen da? Har inntrykk av at det er årelange ventelister der, men det er mulig det var før i verden. De hadde ledig kapasitet. Men det gikk bra: hun fikk plass på den ønskede skolen likevel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.