Gå til innhold

"Guffi" - på oppkast

Gjest Tatjana

Anbefalte innlegg

Gjest Tatjana

Litt merkelig overskrift kanskje men ;-).

På skolen der mine barn går har de en boks med et slags pulver som likner talkum. Det heter Guffi. Når barna kaster opp strør de på dette pulveret. Det tar lukta, og oppkastet stivner liksom og kan kostes opp. Jeg tenkte at dette kunne være kjekt å ha i heimen. Så jeg noterte meg telefonnummeret og ringte, men det er tydeligvis gammelt for mannen som tok telefonen ante ikke hva jeg snakket om. På skolen er det ingen som aner hvor, eller når, de har fått tak i det.

Noen som vet hva jeg snakker om og hvor det kan skaffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Har aldri hørt om det. Men kanskje det står innholdsfortegnelse på boksen? Hvis det er bare en igrediens kan det jo være mulig å finne ut hvor man får tak i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noe tilsvarende på jobben (barnehage). Tror ikke det heter det du nevner, men det fungerer akkurat som du sier!

Kan sjekke på mandag om du vil? Og notere navn og produsent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Vi har noe tilsvarende på jobben (barnehage). Tror ikke det heter det du nevner, men det fungerer akkurat som du sier!

Kan sjekke på mandag om du vil? Og notere navn og produsent?

Jaa! Tusen takk!

*glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Tusen takk!

*glede seg*

Ehh - hvor mye oppkast er det hjemme hos deg, siden du gleder deg over å få et sånt produkt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ehh - hvor mye oppkast er det hjemme hos deg, siden du gleder deg over å få et sånt produkt...?

Samme tenkte jeg ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Det er ikke pga _mengden_, men graden av ekkelhet.

Katten kastet opp, og det var, eh... _ubeskrivelig_ ekkelt, er vel det nærmeste jeg kommer til å beskrive det.

Mer du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pga _mengden_, men graden av ekkelhet.

Katten kastet opp, og det var, eh... _ubeskrivelig_ ekkelt, er vel det nærmeste jeg kommer til å beskrive det.

Mer du lurte på?

Nei, ikke så mye mer :)

Men det var en litt underlig ting å ønske seg til hjemmet...

Selv om jeg for en del år siden hadde en katt som stadig kastet opp, så jeg husker forsåvidt at det var litt plagsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Nei, ikke så mye mer :)

Men det var en litt underlig ting å ønske seg til hjemmet...

Selv om jeg for en del år siden hadde en katt som stadig kastet opp, så jeg husker forsåvidt at det var litt plagsomt....

Finnes de som synes oppkast er noe av det verste de kan komme i nærheten av. I så fall er det sikkert godt å ha remedier i bakhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...