Gjest Tatjana Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Litt merkelig overskrift kanskje men ;-). På skolen der mine barn går har de en boks med et slags pulver som likner talkum. Det heter Guffi. Når barna kaster opp strør de på dette pulveret. Det tar lukta, og oppkastet stivner liksom og kan kostes opp. Jeg tenkte at dette kunne være kjekt å ha i heimen. Så jeg noterte meg telefonnummeret og ringte, men det er tydeligvis gammelt for mannen som tok telefonen ante ikke hva jeg snakket om. På skolen er det ingen som aner hvor, eller når, de har fått tak i det. Noen som vet hva jeg snakker om og hvor det kan skaffes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har aldri hørt om det. Men kanskje det står innholdsfortegnelse på boksen? Hvis det er bare en igrediens kan det jo være mulig å finne ut hvor man får tak i det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har aldri hørt om det. Men kanskje det står innholdsfortegnelse på boksen? Hvis det er bare en igrediens kan det jo være mulig å finne ut hvor man får tak i det... Kanskje dette fungerer på oppkast også? http://www.remitek.no/default.pl?showPage=197&action_set_ice_sidemenu=_100_174_ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kanskje de vet det på apoteket? Er det mulig å google opp "ingrediensene", slik at du kanskje får treff? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Vi har noe tilsvarende på jobben (barnehage). Tror ikke det heter det du nevner, men det fungerer akkurat som du sier! Kan sjekke på mandag om du vil? Og notere navn og produsent? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vi har noe tilsvarende på jobben (barnehage). Tror ikke det heter det du nevner, men det fungerer akkurat som du sier! Kan sjekke på mandag om du vil? Og notere navn og produsent? Jaa! Tusen takk! *glede seg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jaa! Tusen takk! *glede seg* Ehh - hvor mye oppkast er det hjemme hos deg, siden du gleder deg over å få et sånt produkt...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ehh - hvor mye oppkast er det hjemme hos deg, siden du gleder deg over å få et sånt produkt...? Samme tenkte jeg ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ehh - hvor mye oppkast er det hjemme hos deg, siden du gleder deg over å få et sånt produkt...? Det er ikke pga _mengden_, men graden av ekkelhet. Katten kastet opp, og det var, eh... _ubeskrivelig_ ekkelt, er vel det nærmeste jeg kommer til å beskrive det. Mer du lurte på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke pga _mengden_, men graden av ekkelhet. Katten kastet opp, og det var, eh... _ubeskrivelig_ ekkelt, er vel det nærmeste jeg kommer til å beskrive det. Mer du lurte på? Nei, ikke så mye mer Men det var en litt underlig ting å ønske seg til hjemmet... Selv om jeg for en del år siden hadde en katt som stadig kastet opp, så jeg husker forsåvidt at det var litt plagsomt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nei, ikke så mye mer Men det var en litt underlig ting å ønske seg til hjemmet... Selv om jeg for en del år siden hadde en katt som stadig kastet opp, så jeg husker forsåvidt at det var litt plagsomt.... Finnes de som synes oppkast er noe av det verste de kan komme i nærheten av. I så fall er det sikkert godt å ha remedier i bakhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.