Gjest kanskje en gang Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har dere adoptert barn som har vært fire år eller eldre +- Hvordan har det vært? Hvor lang tid har det tatt før barnet har lært seg språket og blitt trygg på omsorgspersoner og evnt barnehage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har ikke erfaring med dette selv. Vil bare tipse om forumet til Ønskebarn (onskebarn.no) hvis du ikke kjenner til det fra før. Der er det flere med slik erfaring og nok generelt lettere å få respons enn det er her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ikke erfaring med dette selv. Vil bare tipse om forumet til Ønskebarn (onskebarn.no) hvis du ikke kjenner til det fra før. Der er det flere med slik erfaring og nok generelt lettere å få respons enn det er her. Da jeg leste dette innlegget tenkte jeg at du kanskje ville være en som kunne gi gode råd: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4392350 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.