Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på er om jeg kan gjøre klar lasagnen på forhånd,så jeg bare kan sette den i ovnen.Grunnen er at planene ble litt forandret.Vi skal dra og se på en fotballkamp,før det blir lasagne hjemme hos meg.Er det noen som veit om det er greit å gjøre det sånn?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger, venter med osten på toppen til den skal i ovnen.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271495124' post='4341869]

Det har jeg gjort flere ganger, venter med osten på toppen til den skal i ovnen.

Så bra,blir litt enklere på den måten :)

Skrevet

Jeg lager ofte slikt kvelden i forveien, slik at det bare er å putte i ovnen til middagen dagen etter. Funker bra med bl.a. lasagne og fiskegrateng. :)

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg syns lasagne smaker best "oppattvarmet" som vi sier her på Sunnmøre. Det som er viktig da er at du ikke har den for lenge i ovnen når du lager den,

lag den halvferdig, så steker du den ferdig når dere skal ha den igjen :) Da blir den dritgod.

Skrevet

Det er helt greit. Lurer jammen på om jeg skal gjøre klar en slik form før trening i dag:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...