Gå til innhold

Bursdagsgaver- igjen..

puttelulle

Anbefalte innlegg

Jeg har fått dilla på å quilte, og har laget hvert sitt pennal til ungene: Dattera har fått et i lilla/grønt, minstemann et gjenbrukspenal av dongeribukser og med Ben 10-emblem, og eldstemann et pennal i dongeri med Liverpool-logoen. Nå skal eldstemann i bursdag i morgen, og lurte på om jeg kunne sy et slikt pennal han har, til bursdagsbarnet (som også er Liverpool-fan). Spørsmålet mitt er da: Er det en grei gave til en 11-åring? Eller ønsker heller 11-åringer seg penger, f.eks? Min sønn hadde åpenbart blitt veldig glad for en slik gave, men... Hva mener dere!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjernetrimmern

Jeg hadde laget et maken til bursdagsgutten...tror nok han setter pris på det!

Jeg lager selv hjemmelagde gaver til både store og små, og det har blitt tatt meget godt imot...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med Liverpoolfans i den alderen, tilsier at de blir glade for omtrent hva som helst med Liverpool-logo. Men du vet sikkert at det finnes ferdige Liverpool-pennal å få kjøpt, så sjekk med sønnen din at kompisen ikke har altfor mange supporter-effekter allerede.

Du kan jo kjøpe noen kule skrivesaker og legge oppi, hvis du synes det passer.

Penger er et utmerket alternativ hvis du ombestemmer deg.

Kan jeg spørre hvor du henter logoen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint at du VET att ungen er Liverpool-fan og ikke bare antar det, for jeg har en i mitt hus som er totalt uinteressert i enhver fottball-ting, Liverpool eller ikke! :-)

Jeg tror dog at jeg ville a 'spritet opp' gaven ved å legge noe inni pennalet - skrivesaker, en femtilapp, godis kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint at du VET att ungen er Liverpool-fan og ikke bare antar det, for jeg har en i mitt hus som er totalt uinteressert i enhver fottball-ting, Liverpool eller ikke! :-)

Jeg tror dog at jeg ville a 'spritet opp' gaven ved å legge noe inni pennalet - skrivesaker, en femtilapp, godis kanskje?

* fnis *

Hvis puttelulle bor sammen med en supporter, har hun nok slike ting på plass.

Uinteressert er én ting. Guttungen kunne jo vært ManU-fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* fnis *

Hvis puttelulle bor sammen med en supporter, har hun nok slike ting på plass.

Uinteressert er én ting. Guttungen kunne jo vært ManU-fan.

Ja, da hadde det vel vært et hån å komme med Liverpool-saker!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da hadde det vel vært et hån å komme med Liverpool-saker!! ;-)

Lagene kommer fra midt-England og spiller i rødt - hvor stor forskjell kan det være på effektene, egentlig?

* passer på at ikke junior leser over skulderen *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagene kommer fra midt-England og spiller i rødt - hvor stor forskjell kan det være på effektene, egentlig?

* passer på at ikke junior leser over skulderen *

*he he*

Det rare med fotballtilhengere (og sikkert alle som heier på et bestemt lag innen andre idretter også), er jo dette at det er laget/fargene som er det viktige. Man kan bytte ut alle spillerne - likevel heier man på det laget.

Ta f eks en ihuga Rosenborg-fan - det spiller ingen rolle om samtlige spillere hadde kommet fra fylker utenfor Trøndelag og om en eller flere i forrige sesong var på lagget til en forhatt motstander - så snart de går på matta med Rosenborg-drakt, så heier man på dem uansett... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Det rare med fotballtilhengere (og sikkert alle som heier på et bestemt lag innen andre idretter også), er jo dette at det er laget/fargene som er det viktige. Man kan bytte ut alle spillerne - likevel heier man på det laget.

Ta f eks en ihuga Rosenborg-fan - det spiller ingen rolle om samtlige spillere hadde kommet fra fylker utenfor Trøndelag og om en eller flere i forrige sesong var på lagget til en forhatt motstander - så snart de går på matta med Rosenborg-drakt, så heier man på dem uansett... :-)

Heldigvis byttes jo sjelden majoriteten av spillere,,,

Blir litt som med TV-serier man følger med på, selv om man evt. misliker at karakterer forsvinner og nye kommer inn, har man en tendens til å adoptere de nye etter en stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med Liverpoolfans i den alderen, tilsier at de blir glade for omtrent hva som helst med Liverpool-logo. Men du vet sikkert at det finnes ferdige Liverpool-pennal å få kjøpt, så sjekk med sønnen din at kompisen ikke har altfor mange supporter-effekter allerede.

Du kan jo kjøpe noen kule skrivesaker og legge oppi, hvis du synes det passer.

Penger er et utmerket alternativ hvis du ombestemmer deg.

Kan jeg spørre hvor du henter logoen fra?

*hvisker* Skriver ut fra nettet... Skriver ut på transferark, og stryker dem på hvit lerret, og applikerer dem på pennalene... Gutten som kanskje får pennalet har akkurat blitt interessert i fotball, og har lite eller ingenting av supporterutstyr. Men kommer nok til å legge oppi noen blyanter, penner og diverse. Pennalet er nå ferdig, og det ble utrolig kuuuuult, iflg. kontrollgruppa i heimen (dvs. to fotballgale Liverpooltilhengere!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde laget et maken til bursdagsgutten...tror nok han setter pris på det!

Jeg lager selv hjemmelagde gaver til både store og små, og det har blitt tatt meget godt imot...

Lykke til!

Ja, jeg har følelse av at hjemmelagede gaver blir satt mer og mer pris på, jeg!!! Så nå er pennalet ferdig, og han som evt. skal gi det bort, vil helst ha det sjøl... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* Skriver ut fra nettet... Skriver ut på transferark, og stryker dem på hvit lerret, og applikerer dem på pennalene... Gutten som kanskje får pennalet har akkurat blitt interessert i fotball, og har lite eller ingenting av supporterutstyr. Men kommer nok til å legge oppi noen blyanter, penner og diverse. Pennalet er nå ferdig, og det ble utrolig kuuuuult, iflg. kontrollgruppa i heimen (dvs. to fotballgale Liverpooltilhengere!)

Jeg er sikker på at de har rett.

Uansett er det fint med et helt unikt pennal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Generelt ville jeg vært veldig forsiktig med å gi hjemmelagde/selvlagde gaver til barnas kompiser, men akkurat dette høres jo ut som en fin gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har følelse av at hjemmelagede gaver blir satt mer og mer pris på, jeg!!! Så nå er pennalet ferdig, og han som evt. skal gi det bort, vil helst ha det sjøl... :-)

Dette hørtes spennende ut! Tror som du at den hjemmelagde gaven blir vel mottatt. Ingen andre har lik og den er laget spesielt til han, kan det bli bedre da;-)

Er det mulig å få se bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes spennende ut! Tror som du at den hjemmelagde gaven blir vel mottatt. Ingen andre har lik og den er laget spesielt til han, kan det bli bedre da;-)

Er det mulig å få se bilde?

Ja da... Du kan gå inn på puttelull.blogspot.com snart.. Kan legge inn bildet der, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...