EnolaGay Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Og jeg eeeeeeeeeeeeeeer så forbanna at jeg kunne drept ham! Man gjør ikke sånt mot folk!!!! Sånn. Ferdigblåst. =0O 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 ....med denne overskriften lysende mot meg på 100 nyeste er jeg jammen glad for at det ikke er slik at jeg hadde tatt opp Himmelblå for å se den senere i kveld...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 unnskyld at jeg ikke endret overskriften!! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 unnskyld at jeg ikke endret overskriften!! ;-) Hadde vært en gedigen nedtur om han hadde dødd da. Det var vel neppe noen som trodde det? 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Hadde vært en gedigen nedtur om han hadde dødd da. Det var vel neppe noen som trodde det? Ærlig talt så følger jeg ikke med, men har ikke unngått å få med meg at dette med "hva skjedde med Kin" har vært det store, store spørsmålet! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Hadde vært en gedigen nedtur om han hadde dødd da. Det var vel neppe noen som trodde det? ...og legger til: Triste ting skjer jo også i serier. Jeg fulgte med på Krøniken, og syntes det var veldig trist da fabrikkeierens sønn tok selvmord - hadde alltid håpet og trodd at det én gang skulle lykkes for han. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 ....med denne overskriften lysende mot meg på 100 nyeste er jeg jammen glad for at det ikke er slik at jeg hadde tatt opp Himmelblå for å se den senere i kveld...;-) Ja,- tenkte jeg skulle unngå Himmelblå-tråder, men men... Tar den opp siden vi ser på fotball - det er tross alt søndagskveld... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 ...og legger til: Triste ting skjer jo også i serier. Jeg fulgte med på Krøniken, og syntes det var veldig trist da fabrikkeierens sønn tok selvmord - hadde alltid håpet og trodd at det én gang skulle lykkes for han. Enig ang. Krøniken , trist med Erik... 0 Siter
Adriana Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 ....med denne overskriften lysende mot meg på 100 nyeste er jeg jammen glad for at det ikke er slik at jeg hadde tatt opp Himmelblå for å se den senere i kveld...;-) Det ble vel egentlig offentliggjort forrige episode da... ;-) Da de fant det bildet av ham. Dessuten var det om ham på Dagsrevyen i går om at han måtte komme seg til Shetland for å spille inn de nye episodene uten at noen merket det. Da regnet jeg med at han ikke reiste dit for å spille død liksom :-p 0 Siter
blanke ark Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Det ble vel egentlig offentliggjort forrige episode da... ;-) Da de fant det bildet av ham. Dessuten var det om ham på Dagsrevyen i går om at han måtte komme seg til Shetland for å spille inn de nye episodene uten at noen merket det. Da regnet jeg med at han ikke reiste dit for å spille død liksom :-p Spill død! Rull rundt! Kim har jo vært med på introen hele sesongen, og jeg har tenkt at han er neppe det bare for å minnes en god mann og evig tøffel Men la nå Kim være Kim. Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Ærlig talt så følger jeg ikke med, men har ikke unngått å få med meg at dette med "hva skjedde med Kin" har vært det store, store spørsmålet! ;-) Hvaaaa?? Følger du ikke med?? *sjokkert* 0 Siter
Gjest det kan jeg leve med! :) Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Ærlig talt så følger jeg ikke med, men har ikke unngått å få med meg at dette med "hva skjedde med Kin" har vært det store, store spørsmålet! ;-) Har heller ikke sett en eneste episode, men skjønner på mine omgivelser at jeg er fryktelig rar 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Har heller ikke sett en eneste episode, men skjønner på mine omgivelser at jeg er fryktelig rar he he... en av dem som synes jeg er rar, har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott", hvilket jo er ekstremt mye rarere enn at man ikke ser på Himmelblå! :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Hadde vært en gedigen nedtur om han hadde dødd da. Det var vel neppe noen som trodde det? Hadde egentlig trodd det, siden Himmelblå er kopi av "Two Thousand Acres of Sky" fra BBC, og *Kim* i den serien faktisk dør. (Han heter Kenny, da - ikke Kim) Lurer på hvorfor de endret det i Himmelblå. Kanskje de skjønte at det kom til å bli "bråk" 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Spill død! Rull rundt! Kim har jo vært med på introen hele sesongen, og jeg har tenkt at han er neppe det bare for å minnes en god mann og evig tøffel Men la nå Kim være Kim. Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden. ''Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden.'' Naturligvis! Det er da ingen TVIL om at Roy er helten!!! 0 Siter
Gjest kjipt.. synes jeg Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Jeg har allerede sett siste episode på nett tv og jeg likte ikke slutten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 he he... en av dem som synes jeg er rar, har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott", hvilket jo er ekstremt mye rarere enn at man ikke ser på Himmelblå! :-) '' har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott"'' Hva!!?? Errugææern!? Blir jo ikke jul uten (eller ble ikke - i min barndom)!? Men Himmelblå har jeg ikke sett, i hvertfall ikke mer enn en halv episode. 0 Siter
laban Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Hadde egentlig trodd det, siden Himmelblå er kopi av "Two Thousand Acres of Sky" fra BBC, og *Kim* i den serien faktisk dør. (Han heter Kenny, da - ikke Kim) Lurer på hvorfor de endret det i Himmelblå. Kanskje de skjønte at det kom til å bli "bråk" Det er jo en ekstra, "helnorsk" sesong i Himmelblå, såvidt jeg har skjønt (jeg ser ikke på serien). Da har de vel tatt seg noen friheter. Etter så mye mas om Kims skjebne, var jeg rimelig sikker på at det ikke skulle slutte med at liket fløt iland, liksom. 0 Siter
laban Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 he he... en av dem som synes jeg er rar, har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott", hvilket jo er ekstremt mye rarere enn at man ikke ser på Himmelblå! :-) Jeg har heller ikke sett noen av delene. Hvis jeg har sett "Tre nøtter...", var jeg så liten at jeg har glemt det. Men det var ikke så mye TV på julaften hjemme hos oss. Kim måtte nesten være i live etter så mye mas. Hadde blitt tidenes nedtur om de hadde funnet et ekkelt lik i fjæra, hihi! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 ''Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden.'' Naturligvis! Det er da ingen TVIL om at Roy er helten!!! Roy ruler! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.