Gå til innhold

Jaaaaaaaaaahh Kim lever

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg eeeeeeeeeeeeeeer så forbanna at jeg kunne drept ham! Man gjør ikke sånt mot folk!!!!

Sånn. Ferdigblåst. =0O

Skrevet

....med denne overskriften lysende mot meg på 100 nyeste er jeg jammen glad for at det ikke er slik at jeg hadde tatt opp Himmelblå for å se den senere i kveld...;-)

Skrevet

unnskyld at jeg ikke endret overskriften!! ;-)

Skrevet

unnskyld at jeg ikke endret overskriften!! ;-)

Hadde vært en gedigen nedtur om han hadde dødd da. Det var vel neppe noen som trodde det?

Skrevet

Hadde vært en gedigen nedtur om han hadde dødd da. Det var vel neppe noen som trodde det?

Ærlig talt så følger jeg ikke med, men har ikke unngått å få med meg at dette med "hva skjedde med Kin" har vært det store, store spørsmålet! ;-)

Skrevet

...og legger til: Triste ting skjer jo også i serier. Jeg fulgte med på Krøniken, og syntes det var veldig trist da fabrikkeierens sønn tok selvmord - hadde alltid håpet og trodd at det én gang skulle lykkes for han.

Skrevet

....med denne overskriften lysende mot meg på 100 nyeste er jeg jammen glad for at det ikke er slik at jeg hadde tatt opp Himmelblå for å se den senere i kveld...;-)

Ja,- tenkte jeg skulle unngå Himmelblå-tråder, men men...

Tar den opp siden vi ser på fotball - det er tross alt søndagskveld...

Skrevet

...og legger til: Triste ting skjer jo også i serier. Jeg fulgte med på Krøniken, og syntes det var veldig trist da fabrikkeierens sønn tok selvmord - hadde alltid håpet og trodd at det én gang skulle lykkes for han.

Enig ang. Krøniken , trist med Erik...

Skrevet

Det ble vel egentlig offentliggjort forrige episode da... ;-) Da de fant det bildet av ham.

Dessuten var det om ham på Dagsrevyen i går om at han måtte komme seg til Shetland for å spille inn de nye episodene uten at noen merket det. Da regnet jeg med at han ikke reiste dit for å spille død liksom :-p

Skrevet

Det ble vel egentlig offentliggjort forrige episode da... ;-) Da de fant det bildet av ham.

Dessuten var det om ham på Dagsrevyen i går om at han måtte komme seg til Shetland for å spille inn de nye episodene uten at noen merket det. Da regnet jeg med at han ikke reiste dit for å spille død liksom :-p

Spill død!

Rull rundt!

Kim har jo vært med på introen hele sesongen, og jeg har tenkt at han er neppe det bare for å minnes en god mann og evig tøffel ;)

Men la nå Kim være Kim. Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden.

plommeblomst
Skrevet

Ærlig talt så følger jeg ikke med, men har ikke unngått å få med meg at dette med "hva skjedde med Kin" har vært det store, store spørsmålet! ;-)

Hvaaaa?? Følger du ikke med?? *sjokkert*

Gjest det kan jeg leve med! :)
Skrevet

Har heller ikke sett en eneste episode, men skjønner på mine omgivelser at jeg er fryktelig rar ;)

Skrevet

Har heller ikke sett en eneste episode, men skjønner på mine omgivelser at jeg er fryktelig rar ;)

he he... en av dem som synes jeg er rar, har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott", hvilket jo er ekstremt mye rarere enn at man ikke ser på Himmelblå! :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Hadde egentlig trodd det, siden Himmelblå er kopi av "Two Thousand Acres of Sky" fra BBC, og *Kim* i den serien faktisk dør. (Han heter Kenny, da - ikke Kim)

Lurer på hvorfor de endret det i Himmelblå. Kanskje de skjønte at det kom til å bli "bråk"

tzatziki1365380058
Skrevet

Spill død!

Rull rundt!

Kim har jo vært med på introen hele sesongen, og jeg har tenkt at han er neppe det bare for å minnes en god mann og evig tøffel ;)

Men la nå Kim være Kim. Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden.

''Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden.''

Naturligvis! Det er da ingen TVIL om at Roy er helten!!! :)

Gjest kjipt.. synes jeg
Skrevet

Jeg har allerede sett siste episode på nett tv og jeg likte ikke slutten.

Gjest Elextra
Skrevet

he he... en av dem som synes jeg er rar, har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott", hvilket jo er ekstremt mye rarere enn at man ikke ser på Himmelblå! :-)

'' har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott"''

Hva!!?? Errugææern!? Blir jo ikke jul uten (eller ble ikke - i min barndom)!?

Men Himmelblå har jeg ikke sett, i hvertfall ikke mer enn en halv episode.

Skrevet

Hadde egentlig trodd det, siden Himmelblå er kopi av "Two Thousand Acres of Sky" fra BBC, og *Kim* i den serien faktisk dør. (Han heter Kenny, da - ikke Kim)

Lurer på hvorfor de endret det i Himmelblå. Kanskje de skjønte at det kom til å bli "bråk"

Det er jo en ekstra, "helnorsk" sesong i Himmelblå, såvidt jeg har skjønt (jeg ser ikke på serien). Da har de vel tatt seg noen friheter.

Etter så mye mas om Kims skjebne, var jeg rimelig sikker på at det ikke skulle slutte med at liket fløt iland, liksom.

Skrevet

Jeg har heller ikke sett noen av delene. Hvis jeg har sett "Tre nøtter...", var jeg så liten at jeg har glemt det. Men det var ikke så mye TV på julaften hjemme hos oss.

Kim måtte nesten være i live etter så mye mas. Hadde blitt tidenes nedtur om de hadde funnet et ekkelt lik i fjæra, hihi!

Skrevet

''Min helt i serien er Roy! Ingen over, ingen ved siden.''

Naturligvis! Det er da ingen TVIL om at Roy er helten!!! :)

Roy ruler! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...