Gjest exemmmmmmmm Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Mannen min sliter med seborreisk eksem og har prøvd en del uten særlig effekt. Leser nå på nettet at disse kan hjelpe, men ingenting om de er på resept. Vet dere det? Selukos Fungural sjampooer - reseptfrie? Fungural krem og Lamisil Daktacort Locoid Hydrokortison Protopic Elidel Noen som har andre råd?. Han har prøvd tablettkur samt salve mot sopp, men den hjalp bare litt. Han syns Dexem krem hjelpe noe, men ikke nok. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 fungoral shampo er reseptfri, salven er så vidt det er meg bekjent reseptbelagt. Det andre vet jeg ikke noe om. Kan også være verdt å prøve en shampo som heter selukos 0 Siter
brilleslangen Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 fungoral shampo er reseptfri, salven er så vidt det er meg bekjent reseptbelagt. Det andre vet jeg ikke noe om. Kan også være verdt å prøve en shampo som heter selukos hydrokortisonsalver selges også reseptfritt. 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Selukos - reseptfri Fungural sjampooer - reseptfri Fungural krem - reseptbelagt Lamisil - liten tube reseptfri Daktacort - liten tube reseptfri Locoid - reseptbelagt Hydrokortison- liten tube reseptfri Protopic - reseptbelagt Elidel- reseptbelagt Håper det var oppklarende, og håper dere finner noe som hjelper godt! 0 Siter
Spirello Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Det gjør min kjære også.. Men den sjampoen funker ikke for han. Ikke salven noe særlig heller. Sjampoen er reseptfri, salven tror jeg ikke er det.. Det som har virket best på samboern min er faktisk denne: http://www.decubal.no/mxcms.aspx?itemId=272 Jeg fikk den til jul til å bruke på leppa, men den er også til tørrflekker. Samboern smører seg på kvelden på eksemet i ansiktet, og på morningen er det røde borte. Den er fet, men det trekker seg inn i løpet av kvelden og natta. Ingen skumle indigrienser heller Shampoen han bruker nå husker jeg ikke hva heter, men den lukter skikkelig pyton, permanentvæske og er brun og ser ut som noe annet enn shampo. Men den er den eneste som funker. Han bruker den en gang i uka. 0 Siter
Gjest exemmmmmmmm Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Selukos - reseptfri Fungural sjampooer - reseptfri Fungural krem - reseptbelagt Lamisil - liten tube reseptfri Daktacort - liten tube reseptfri Locoid - reseptbelagt Hydrokortison- liten tube reseptfri Protopic - reseptbelagt Elidel- reseptbelagt Håper det var oppklarende, og håper dere finner noe som hjelper godt! Tusen takk Vi får ta en tur på apoteket og se. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Det gjør min kjære også.. Men den sjampoen funker ikke for han. Ikke salven noe særlig heller. Sjampoen er reseptfri, salven tror jeg ikke er det.. Det som har virket best på samboern min er faktisk denne: http://www.decubal.no/mxcms.aspx?itemId=272 Jeg fikk den til jul til å bruke på leppa, men den er også til tørrflekker. Samboern smører seg på kvelden på eksemet i ansiktet, og på morningen er det røde borte. Den er fet, men det trekker seg inn i løpet av kvelden og natta. Ingen skumle indigrienser heller Shampoen han bruker nå husker jeg ikke hva heter, men den lukter skikkelig pyton, permanentvæske og er brun og ser ut som noe annet enn shampo. Men den er den eneste som funker. Han bruker den en gang i uka. høres ut som selukos.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.