morsan Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Er det en ting jeg aldri har klart å engasjere meg veldig i, så er det bensinpriser. Jeg ville antakelig kjørt like mye (dvs. ganske lite) om prisene var det dobbelte av i dag. Helt enig! Noen ganger når de på nyhetene intervjuer folk på bensinstasjon om bensinavgiftene, og folk beklager seg over å bli "skatta ihjel" og at staten "alltid skal flå bilistene", skulle jeg ønske det var _meg_ som sto der, slik at jeg kunne sagt noe helt annet...;-) 0 Siter
Sør Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Hmmm, ørlite grann misunnelig! En av få ulemper ved å bo "landlig" er f.eks mulighet til kjøre el-bil (lademuligheter, avstander osv..) Du må flytte til "sivilisasjonen"! ;-) Rent miljømessig er det fælt å bo på landet. I gjennomsnitt er CO2-utslippene per person som bor på landet 500% mer enn personer som bor i sentrum av Oslo. http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/29/504881.html Pluss at vi kan kjøre elbil! :-) *erter* Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.