Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ting jeg aldri har klart å engasjere meg veldig i, så er det bensinpriser. Jeg ville antakelig kjørt like mye (dvs. ganske lite) om prisene var det dobbelte av i dag.

Helt enig!

Noen ganger når de på nyhetene intervjuer folk på bensinstasjon om bensinavgiftene, og folk beklager seg over å bli "skatta ihjel" og at staten "alltid skal flå bilistene", skulle jeg ønske det var _meg_ som sto der, slik at jeg kunne sagt noe helt annet...;-)

Skrevet

Hmmm, ørlite grann misunnelig! En av få ulemper ved å bo "landlig" er f.eks mulighet til kjøre el-bil (lademuligheter, avstander osv..)

Du må flytte til "sivilisasjonen"! ;-)

Rent miljømessig er det fælt å bo på landet. I gjennomsnitt er CO2-utslippene per person som bor på landet 500% mer enn personer som bor i sentrum av Oslo.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/29/504881.html

Pluss at vi kan kjøre elbil! :-) *erter*

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...