Gå til innhold

30 års gave

Anbefalte innlegg

Gjest new friend
Skrevet

En ganske "ny" venninne av meg fyller 30 og skal ha et lag jeg er invitert på,

men er så i tvil om hva jeg skal kjøpe. Spør hva hun ønsker seg, men hun bare neeeeeeeeeh......

Hun har familie og hus, så kan jo være greit med noe til huset, samtidig har jo folk hver sin smak... samtidig burde det vel være en gave til HENNE og ikke familien? Hmmm og hvor høyt i pris bør jeg legge meg?

Har lyst til å bli god venn med denne venninnen etterhvert, så vil ikke være for smålig heller.... gjerne gi en gave som hun husker :)

Hmmmmmm men ikke for dyr da.

Skrevet

Jeg slår nok en gang et slag for en kurv med godsaker - det være seg spa-saker som en god hudkrem / badesalt / håndkrem og ting i den duren eller en kurv med kaffe / te / en fin tesil / god eksklusiv konfekt e.l.

Gjest Elextra
Skrevet

En bok du liker spesielt godt? Kan godt være paperback - bare boken er bra nok! :)

Persille1365381127
Skrevet

Champagne!

Jeg fikk flere flasker med champagne til 30-årsdagen min, og har glede av dem både den kvelden og flere kvelder senere :)

Ellers fikk jeg en del gode kremer, spill, billetter til div arrangmenet (konsert, stand-up), bøker og vin.

Billettene var nok det beste, det skapte jo et minne i tillegg. Men det spørs jo hvor godt du kjenner henne da? Er det konserter eller noe du kunne tenkt deg å gå på fremover?

Jeg fikk ikke selve billetten, men jeg fikk kort med utklipp av annonsen, eller selvskrevet tekst - veldig hyggelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...