Gjest kan det stemme? Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er det noen her som har erfaringer med eksem i ytre øret? Femåringen min har trolig eksem der. Har vært hos lege og legen tror det er eksem.. Hydrocortison tar det meste men det blusser opp igjen når vi avslutter behandling. Men det rare er at prikkene er litt mørke, litt brunaktige og et par av prikkene er svarte. Han har også noen små knuter som er hvite. Noe kan ligne litt brusk, da den ene er litt avlang. Noe ligner litt på kviter som talg. Kan eksem i øret være sånn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Prøv å Google på "ytre ørebetennelse", så finner du kanskje noen råd. Et av mine barn hadde noe lignende. Jeg "selvmedisinerte" det med litt Canesten-salve mot sopp, og det hjalp veldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan dette stemme? Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Prøv å Google på "ytre ørebetennelse", så finner du kanskje noen råd. Et av mine barn hadde noe lignende. Jeg "selvmedisinerte" det med litt Canesten-salve mot sopp, og det hjalp veldig. Takk for rådene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.