Speak Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg tror snuppa lærte dette like før ho var seks år. (Eller var det like før ho var 5?????) Ho hadde et par ulykker, og så fungerte det bra etter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Begge lærte å sykle uten støttehjul da de var tre år. De var veldig stødige med en gang, men jeg lot de bare sykle på plassen utenfor her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Mine var 5 og 7 år da de lærte å sykle uten støttehjul. I begynnelsen slet de fælt. Men så kjøpte vi løperhjul. De brukte løperhjulene mye, for så å prøve seg på syklingen igjen. Og da gikk det så lett som bare det. De hadde trent opp balansen på løperhjulene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jentene var rundt 5,5 når de klarte å sykle greit uten støttehjul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Guttungen kunne sykle da han fikk tohjuling i 4-årsgave. Datra tok av støttehjulene i fjor høst, da hun var litt over 5,5 år. Det tok lang tid før hun ble stødig, og da hun fikk en større sykkel, tok det igjen lang tid før hun ble trygg på den. Nå fikser hun den fint, men liker fortsatt ikke nedoverbakker. Under er forskjellige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.