Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg tror Sør til og med er villig til å argumentere MOT sin egen positive mening bare for å være vrang i diskusjoner. Jeg tror du ville gjort en bedre figur hvis du diskuterte sak, i stedet for person. Klarer du det? 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 "Hvorfor være vanskelig når man med litt innsats kan være alldeles umulig?" ;-) Det later til å være ditt motto. Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere. 0 Siter
peppermyntete Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg lurer på hvorfor du skriver at denne saken er så tragisk, men ikke skriver det samme for andre saker? Med vennlig hilsen Hvorfor spør du ikke i Ludvigsen-tråden om hvorfor folk synes det er trist at han er død? Folk dør jo hele tiden over hele verden. Ikke noe spesielt trist ved dette dødsfallet. ;-) *skriver ut resept på Chill Pill til Sør* 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Hvorfor skal jeg ha mer ansvar enn andre? Jeg skaper gjerne diskusjon. Der hvor alle tenker likt er det ingen som tenker særlig mye! Med vennlig hilsen Men hvorfor klandre folk for ikke å nevne alle andre lignende situasjoner når det er en spesifikk sak som diskuteres? 0 Siter
Gjest du er ikke dum Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det later til å være ditt motto. Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere. ''Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.'' Det er da helt logisk. Eller mener du alle andre unge kvinnelige nakosmuglere fra Norge? Hvis det ikke er det du mener, men alle andre narkosmuglere generelt, så tror jeg det er noe galt med din logiske sans dersom du ikke forstår at disse får mer oppmerksomhet og sympati. Jeg har imidlertid aldri tatt deg for å være dum, så jeg tror faktisk du bare prøver å provosere. Man kan godt mene at alle andre narkosmuglere burde få like mye oppmerksomhe og sympati, men det er helt logisk at de ikke får det. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det later til å være ditt motto. Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere. ''Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.'' Helt naturlig å diskutere nekene i Bolivia når tråden handler om nekene i Bolivia. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Hvorfor spør du ikke i Ludvigsen-tråden om hvorfor folk synes det er trist at han er død? Folk dør jo hele tiden over hele verden. Ikke noe spesielt trist ved dette dødsfallet. ;-) *skriver ut resept på Chill Pill til Sør* Nettopp. Aktuelt poeng. 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Men hvorfor klandre folk for ikke å nevne alle andre lignende situasjoner når det er en spesifikk sak som diskuteres? Følg tråden, og det som blir skrevet, så forstår du også det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Følg tråden, og det som blir skrevet, så forstår du også det. Med vennlig hilsen Vet du, jeg forstår meget godt. Kom ikke her og hover! 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 ''Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.'' Det er da helt logisk. Eller mener du alle andre unge kvinnelige nakosmuglere fra Norge? Hvis det ikke er det du mener, men alle andre narkosmuglere generelt, så tror jeg det er noe galt med din logiske sans dersom du ikke forstår at disse får mer oppmerksomhet og sympati. Jeg har imidlertid aldri tatt deg for å være dum, så jeg tror faktisk du bare prøver å provosere. Man kan godt mene at alle andre narkosmuglere burde få like mye oppmerksomhe og sympati, men det er helt logisk at de ikke får det. Jeg tenker på lut-fattige "albanere" som blir tatt i Norge, for eksempel. De har da mye mer grunn til å smugle (ekstrem fattigdom), enn disse nekene i Bolivia. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest du er ikke dum Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg tenker på lut-fattige "albanere" som blir tatt i Norge, for eksempel. De har da mye mer grunn til å smugle (ekstrem fattigdom), enn disse nekene i Bolivia. Med vennlig hilsen Ja, men du ser at det er logisk at de ikke får det? Hvis ikke er du faktisk mye mindre smart enn jeg hadde regnet med. Jeg er hel enig med deg i at det er mye mer synd på de du nevner, men du spør hvorfor Stina og Madelaine får mer oppmerksomhet, og det er et spørsmål du egentlig ikke lurer på. Du vet godt hvorfor de får mer oppmerksomhet, så hvorfor spiller du dum? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg tenker på lut-fattige "albanere" som blir tatt i Norge, for eksempel. De har da mye mer grunn til å smugle (ekstrem fattigdom), enn disse nekene i Bolivia. Med vennlig hilsen Jeg kjenner jeg er litt overraska over din stadige trang til omtale jentene i Bolivia som "nekene" i denne tråden. Vanligvis er du svært opptatt av menneske- og likeverd, og ikke minst det å behandle andre mennesker på en respektfull måte. 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Vet du, jeg forstår meget godt. Kom ikke her og hover! Hvis du forstår meget godt, hvorfor spør du? Bare for å kverulere? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg kjenner jeg er litt overraska over din stadige trang til omtale jentene i Bolivia som "nekene" i denne tråden. Vanligvis er du svært opptatt av menneske- og likeverd, og ikke minst det å behandle andre mennesker på en respektfull måte. Godt poeng! Jeg bruker dog ordet "nek" om både menn og kvinner, så jeg diskriminerer ikke! :-) Med venlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 ''Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.'' Helt naturlig å diskutere nekene i Bolivia når tråden handler om nekene i Bolivia. Jeg har ikke nektet folk å skrive om de i Bolivia, men det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg kjenner jeg er litt overraska over din stadige trang til omtale jentene i Bolivia som "nekene" i denne tråden. Vanligvis er du svært opptatt av menneske- og likeverd, og ikke minst det å behandle andre mennesker på en respektfull måte. Sør gjør som Sør vil, og tror han er fullstendig overlegen alle "nekene" her på DOL òg.... Du har vel skjøbt det;) 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Ja, men du ser at det er logisk at de ikke får det? Hvis ikke er du faktisk mye mindre smart enn jeg hadde regnet med. Jeg er hel enig med deg i at det er mye mer synd på de du nevner, men du spør hvorfor Stina og Madelaine får mer oppmerksomhet, og det er et spørsmål du egentlig ikke lurer på. Du vet godt hvorfor de får mer oppmerksomhet, så hvorfor spiller du dum? Kanskje fordi jeg vil høre andres begrunnelse, og tanker rundt det? Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Kanskje fordi jeg vil høre andres begrunnelse, og tanker rundt det? Med vennlig hilsen Hvorfor ikke starte egen tråd? Eller er det under din verdighet? 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Sør gjør som Sør vil, og tror han er fullstendig overlegen alle "nekene" her på DOL òg.... Du har vel skjøbt det;) Fint hvis du diskuterer sak, og ikke person. 0 Siter
Sør Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Hvorfor ikke starte egen tråd? Eller er det under din verdighet? Hvis man holdt seg til det jeg spurte om, i stedet for å diskutere Sør, så er det nok ikke noe problem. Du kan starte en egen tråd hvis du vil diskutere det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.