Gå til innhold

Stina og Madelaine er dømt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Sør til og med er villig til å argumentere MOT sin egen positive mening bare for å være vrang i diskusjoner.

Jeg tror du ville gjort en bedre figur hvis du diskuterte sak, i stedet for person.

Klarer du det?

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

40

• Mary Poppins

21

• hidi, the scorpion

13

• morsan

8

Skrevet

"Hvorfor være vanskelig når man med litt innsats kan være alldeles umulig?" ;-)

Det later til å være ditt motto.

Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.

peppermyntete
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du skriver at denne saken er så tragisk, men ikke skriver det samme for andre saker?

Med vennlig hilsen

Hvorfor spør du ikke i Ludvigsen-tråden om hvorfor folk synes det er trist at han er død? Folk dør jo hele tiden over hele verden. Ikke noe spesielt trist ved dette dødsfallet.

;-)

*skriver ut resept på Chill Pill til Sør*

Gjest verinoca
Skrevet

Hvorfor skal jeg ha mer ansvar enn andre?

Jeg skaper gjerne diskusjon. Der hvor alle tenker likt er det ingen som tenker særlig mye!

Med vennlig hilsen

Men hvorfor klandre folk for ikke å nevne alle andre lignende situasjoner når det er en spesifikk sak som diskuteres?

Gjest du er ikke dum
Skrevet

Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.

''Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.''

Det er da helt logisk. Eller mener du alle andre unge kvinnelige nakosmuglere fra Norge? Hvis det ikke er det du mener, men alle andre narkosmuglere generelt, så tror jeg det er noe galt med din logiske sans dersom du ikke forstår at disse får mer oppmerksomhet og sympati. Jeg har imidlertid aldri tatt deg for å være dum, så jeg tror faktisk du bare prøver å provosere.

Man kan godt mene at alle andre narkosmuglere burde få like mye oppmerksomhe og sympati, men det er helt logisk at de ikke får det.

Gjest verinoca
Skrevet

''Det er helt på sin plass å stille spørsmål rundt hvorfor disse nekene i Bolivia får mer oppmerksomhet og sympati enn andre narkosmuglere.''

Helt naturlig å diskutere nekene i Bolivia når tråden handler om nekene i Bolivia.

Gjest verinoca
Skrevet

Hvorfor spør du ikke i Ludvigsen-tråden om hvorfor folk synes det er trist at han er død? Folk dør jo hele tiden over hele verden. Ikke noe spesielt trist ved dette dødsfallet.

;-)

*skriver ut resept på Chill Pill til Sør*

Nettopp. Aktuelt poeng.

Skrevet

Men hvorfor klandre folk for ikke å nevne alle andre lignende situasjoner når det er en spesifikk sak som diskuteres?

Følg tråden, og det som blir skrevet, så forstår du også det.

Med vennlig hilsen

Gjest verinoca
Skrevet

Følg tråden, og det som blir skrevet, så forstår du også det.

Med vennlig hilsen

Vet du, jeg forstår meget godt. Kom ikke her og hover!

Skrevet

Det er da helt logisk. Eller mener du alle andre unge kvinnelige nakosmuglere fra Norge? Hvis det ikke er det du mener, men alle andre narkosmuglere generelt, så tror jeg det er noe galt med din logiske sans dersom du ikke forstår at disse får mer oppmerksomhet og sympati. Jeg har imidlertid aldri tatt deg for å være dum, så jeg tror faktisk du bare prøver å provosere.

Man kan godt mene at alle andre narkosmuglere burde få like mye oppmerksomhe og sympati, men det er helt logisk at de ikke får det.

Jeg tenker på lut-fattige "albanere" som blir tatt i Norge, for eksempel. De har da mye mer grunn til å smugle (ekstrem fattigdom), enn disse nekene i Bolivia.

Med vennlig hilsen

Gjest du er ikke dum
Skrevet

Jeg tenker på lut-fattige "albanere" som blir tatt i Norge, for eksempel. De har da mye mer grunn til å smugle (ekstrem fattigdom), enn disse nekene i Bolivia.

Med vennlig hilsen

Ja, men du ser at det er logisk at de ikke får det? Hvis ikke er du faktisk mye mindre smart enn jeg hadde regnet med. Jeg er hel enig med deg i at det er mye mer synd på de du nevner, men du spør hvorfor Stina og Madelaine får mer oppmerksomhet, og det er et spørsmål du egentlig ikke lurer på. Du vet godt hvorfor de får mer oppmerksomhet, så hvorfor spiller du dum?

Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg kjenner jeg er litt overraska over din stadige trang til omtale jentene i Bolivia som "nekene" i denne tråden.

Vanligvis er du svært opptatt av menneske- og likeverd, og ikke minst det å behandle andre mennesker på en respektfull måte.

Skrevet

Vet du, jeg forstår meget godt. Kom ikke her og hover!

Hvis du forstår meget godt, hvorfor spør du?

Bare for å kverulere?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt overraska over din stadige trang til omtale jentene i Bolivia som "nekene" i denne tråden.

Vanligvis er du svært opptatt av menneske- og likeverd, og ikke minst det å behandle andre mennesker på en respektfull måte.

Godt poeng!

Jeg bruker dog ordet "nek" om både menn og kvinner, så jeg diskriminerer ikke! :-)

Med venlig hilsen

Skrevet

Helt naturlig å diskutere nekene i Bolivia når tråden handler om nekene i Bolivia.

Jeg har ikke nektet folk å skrive om de i Bolivia, men det går an å ha to tanker i hodet samtidig.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Sør gjør som Sør vil, og tror han er fullstendig overlegen alle "nekene" her på DOL òg....

Du har vel skjøbt det;)

Skrevet

Ja, men du ser at det er logisk at de ikke får det? Hvis ikke er du faktisk mye mindre smart enn jeg hadde regnet med. Jeg er hel enig med deg i at det er mye mer synd på de du nevner, men du spør hvorfor Stina og Madelaine får mer oppmerksomhet, og det er et spørsmål du egentlig ikke lurer på. Du vet godt hvorfor de får mer oppmerksomhet, så hvorfor spiller du dum?

Kanskje fordi jeg vil høre andres begrunnelse, og tanker rundt det?

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje fordi jeg vil høre andres begrunnelse, og tanker rundt det?

Med vennlig hilsen

Hvorfor ikke starte egen tråd? Eller er det under din verdighet?

Skrevet

Sør gjør som Sør vil, og tror han er fullstendig overlegen alle "nekene" her på DOL òg....

Du har vel skjøbt det;)

Fint hvis du diskuterer sak, og ikke person.

Skrevet

Hvorfor ikke starte egen tråd? Eller er det under din verdighet?

Hvis man holdt seg til det jeg spurte om, i stedet for å diskutere Sør, så er det nok ikke noe problem.

Du kan starte en egen tråd hvis du vil diskutere det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...