Gå til innhold

Stina og Madelaine er dømt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er bare deg ja, men det er DU som bruker "flertallet" som grunnlag for hva som tilregnelig eller ikke i denne tråden.

''flere andre har svart helt greit, så det er ikke spørsmålet det er noe i veien med.''

Så jeg må da påpeke at det finnes **motsvar fra flere andre** også, men du har jo bekreftet at disse er bare "the usual bunch", og derved ingenting du behøver å bry deg om.

Typisk Sør-argumentasjon. "Enten er du enig med meg, eller så tar du feil."

Feil.

Det er vitterlig ikke noe i veien med spørsmålet, siden minst én person har klart å svare på det.

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

40

• Mary Poppins

21

• hidi, the scorpion

13

• morsan

8

Gjest verinoca
Skrevet

Feil.

Det er vitterlig ikke noe i veien med spørsmålet, siden minst én person har klart å svare på det.

''Feil''

Bombe!!! :-)

Skrevet

''Feil''

Bombe!!! :-)

Som sagt, ettersom spørsmålet fint kan besvares helt greit, er det ikke noe i veien med det.

Så kan du kverulere så mye du gidder.

Gjest verinoca
Skrevet

Som sagt, ettersom spørsmålet fint kan besvares helt greit, er det ikke noe i veien med det.

Så kan du kverulere så mye du gidder.

Men timingen din stinker.

Gjest trist jente
Skrevet

''Men jeg er vel såpass fordomsfull at jeg innbiller meg at ungen til den ene jenta ikke kommer så mye dårligere ut ved å vokse opp hos slektninger...sånn i motsetning til å vokse opp med moren - hvis hun ikke hadde blitt tatt. Virket vel ikke _helt_ som den beste rollemodellen...?''

Jeg er i grunnen like fordumsfull, og kanskje enda litt til, for jeg er også usikker på om barnets mormor også er skikket til denne oppgaven....

''Jeg er i grunnen like fordumsfull, og kanskje enda litt til, for jeg er også usikker på om barnets mormor også er skikket til denne oppgaven....''

Og jeg er kanskje enda mer fordomsfull. Moren til Stina Brendmo Hagen er mormoren til Madeleine Rodriguez datter, barnefaren er broren til Stina.

Hadde jeg vært saksbehandler i barnevernet ville jeg ikke prosedert for slektsfosterhjem i denne saken.

Selv om hovedregelen er: ''når et barn har behov for et fosterhjem skal barneverntjenesten se om det er noen i barnets slekt eller nettverk som kan være fosterhjem for barnet. Dette er en tenkning som skal ligge i bunnen av alle plasseringer i fosterhjem. Vi tror at det er godt for barna å få være i familien når det er mulig. ''

Skrevet

''Jeg er i grunnen like fordumsfull, og kanskje enda litt til, for jeg er også usikker på om barnets mormor også er skikket til denne oppgaven....''

Og jeg er kanskje enda mer fordomsfull. Moren til Stina Brendmo Hagen er mormoren til Madeleine Rodriguez datter, barnefaren er broren til Stina.

Hadde jeg vært saksbehandler i barnevernet ville jeg ikke prosedert for slektsfosterhjem i denne saken.

Selv om hovedregelen er: ''når et barn har behov for et fosterhjem skal barneverntjenesten se om det er noen i barnets slekt eller nettverk som kan være fosterhjem for barnet. Dette er en tenkning som skal ligge i bunnen av alle plasseringer i fosterhjem. Vi tror at det er godt for barna å få være i familien når det er mulig. ''

''Moren til Stina Brendmo Hagen er mormoren til Madeleine Rodriguez datter, barnefaren er broren til Stina. ''

Farmor kalles det da! :-)

Gjest trist jente
Skrevet

''Moren til Stina Brendmo Hagen er mormoren til Madeleine Rodriguez datter, barnefaren er broren til Stina. ''

Farmor kalles det da! :-)

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...