Gjest Suseline Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvis jeg en gang får en datter vil jeg gi henne et dobbeltnavn,Sofie er det ene,som mamma hadde som sitt andre navn.Har noen forslag på navn som passer til Sofie? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Anne Sofie, Karen Sofie, Ingrid Sofie, Helene Sofie, Ina Sofie, Ida Sofie. Jeg synes det passer til nesten alle hvis Sofie kommer sist. Ikke så mange hvis du skal ha Sofie først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nå skriver du ikke om Sofie skal være 1. fornavn eller 2. fornavn. Personlig tror jeg Sofie (som har tre stavelser) egner seg best som 2. fornavn - og at man bør velge et kort 1. fornavn (max to stavelser) ....... f.eks. Lea Sofie, Anne Sofie, Hanne Sofie, Linn Sofie ..... Ellers står jo Sofie som navn fint alene - altså som eneste fornavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Anne Sofie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suseline Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nå skriver du ikke om Sofie skal være 1. fornavn eller 2. fornavn. Personlig tror jeg Sofie (som har tre stavelser) egner seg best som 2. fornavn - og at man bør velge et kort 1. fornavn (max to stavelser) ....... f.eks. Lea Sofie, Anne Sofie, Hanne Sofie, Linn Sofie ..... Ellers står jo Sofie som navn fint alene - altså som eneste fornavn. hadde tenkt å ha det som andre fornavn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Emma Sofie, Ane Sofie, Mia Sofie, Mina Sofie, Maja Sofie, Line Sofie, Thea Sofie, Lea Sofie, Ine Sofie, Kaja Sofie, Mari Sofie, Jenny Sofie, Helle Sofie, Tone Sofie, Lene Sofie, Tine Sofie, Trine Sofie, Eva Sofie. Noen forslag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er fint Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Anne Sofie, Karen Sofie, Ingrid Sofie, Helene Sofie, Ina Sofie, Ida Sofie. Jeg synes det passer til nesten alle hvis Sofie kommer sist. Ikke så mange hvis du skal ha Sofie først. Edda eller Hedda Sofie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Linn Sofie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest himmelblått Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Oline Sofie, Elin Sofie - helst ikke Thea Sofie - de kjenner jeg tre av... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.