Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Nå har hun som ville bytte bort mora si med ei bikkje, blitt lovet hamster av faren. Ja ja, jeg får vel belage meg på at dette ansvaret blir mitt:( 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Men et koselig ansvar da og mindre jobb enn hund! 0 Siter
Sør Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Og du har byttet bort faren med hva da? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest søt liten mus Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 det må vell bli far sitt for du byttes bort....... 0 Siter
Orio Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Far og datter må da ta ansvar for hamsteren. Far er i alle fall voksen, og bør forstå at dyr må følges opp, også når det ikke lenger er nytt og spennende. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Men et koselig ansvar da og mindre jobb enn hund! Kjøpte den i dag. Den er nå søt da:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Kjøpte den i dag. Den er nå søt da:-) Håper du har skaffa et rømningssikkert bur. Jeg har hatt vill jakt rundt i kåken midt på natta fordi den lille jævelen kom seg ut gjennom sprinklene. Er drittlei hele hamsterprosjektet her... 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Håper du har skaffa et rømningssikkert bur. Jeg har hatt vill jakt rundt i kåken midt på natta fordi den lille jævelen kom seg ut gjennom sprinklene. Er drittlei hele hamsterprosjektet her... Ja, jøss så flate som de kan bli..! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Håper du har skaffa et rømningssikkert bur. Jeg har hatt vill jakt rundt i kåken midt på natta fordi den lille jævelen kom seg ut gjennom sprinklene. Er drittlei hele hamsterprosjektet her... Ja, det er jeg ganske sikker på:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.