Gå til innhold

Hamster

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå har hun som ville bytte bort mora si med ei bikkje, blitt lovet hamster av faren. Ja ja, jeg får vel belage meg på at dette ansvaret blir mitt:(

Tvillingmamma
Skrevet

Men et koselig ansvar da :) og mindre jobb enn hund!

Skrevet

Og du har byttet bort faren med hva da? ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest søt liten mus
Skrevet

det må vell bli far sitt for du byttes bort.......

Skrevet

Far og datter må da ta ansvar for hamsteren. Far er i alle fall voksen, og bør forstå at dyr må følges opp, også når det ikke lenger er nytt og spennende.

• 2 uker senere...
Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men et koselig ansvar da :) og mindre jobb enn hund!

Kjøpte den i dag. Den er nå søt da:-)

mariaflyfly
Skrevet

Kjøpte den i dag. Den er nå søt da:-)

Håper du har skaffa et rømningssikkert bur. Jeg har hatt vill jakt rundt i kåken midt på natta fordi den lille jævelen kom seg ut gjennom sprinklene. Er drittlei hele hamsterprosjektet her...

Gjest verinoca
Skrevet

Håper du har skaffa et rømningssikkert bur. Jeg har hatt vill jakt rundt i kåken midt på natta fordi den lille jævelen kom seg ut gjennom sprinklene. Er drittlei hele hamsterprosjektet her...

Ja, jøss så flate som de kan bli..!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, det er jeg ganske sikker på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...