puttelulle Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Poden skal på 6-årskontroll på fredag, kl. 11... Har jeg krav på fri fra jobben? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nei - men du kan jo prøve å spørre fint :-) Fra spøk til alvor - dette pleier ikke å gi fri med lønn, men de fleste gir vel fri uten lønn. Gjelder det legebesøk pga sykdom har du imidlertid rett til å bruke sykt barn dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ikke med lønn. De fleste bruker vel av avspaseringstimer for slike avtaler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nei, du har ikke krav på fri. Men jeg har inntrykk av at de fleste arbeidsgivere gir fri uten lønn til slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolores77 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hos meg får man fri når man skal følge barn til lege eller helsestasjon - med lønn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kommer helt an på lokale avtaler, men jeg har aldri hørt om noen som får betalt fri til slikt. Jeg har stort sett fått flyttet legetimer, kontroller hos helsesøster, etc. til tidlig morgen, og så avpasert en time eller to på formiddagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg leverer alltid en søknad om velferdsperminsjon, og får fri, med lønn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Leverte søknad om fri, og fikk med lønn:-) Skulle bare mangle, sa sjefen! :-) Å flytte avtalen hadde ikke vært noe alternativ, da jeg jobber 100%, og ikke er ferdig før 15.30 en eneste dag, - og da er helsestasjonen for lengst stengt. Men det ordna seg!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest offentlig ansatt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Leverte søknad om fri, og fikk med lønn:-) Skulle bare mangle, sa sjefen! :-) Å flytte avtalen hadde ikke vært noe alternativ, da jeg jobber 100%, og ikke er ferdig før 15.30 en eneste dag, - og da er helsestasjonen for lengst stengt. Men det ordna seg!!!! Er det samme her det, jobber til 1530 hver dag, så alle legetimer osv for både meg og barn må ordnes i arbeidstiden. Vi får alltid fri med lønn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.