Gjest miljøbevisst Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva gjør vaskehjelpen bortsett fra å tørke støv, vaske vasker og vaske gulv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 støvsuger tepper og sofa, tørker av bordene. Vasker vinduer når jeg spør. Vasker bad og dusj 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vasker alle vinduer etter behov ca 1 g pr mnd, skifter alt sengetøy, vasker og tørker skiftet sengetøy, legger sammen klær dersom det ligger framme, setter inn eller ut av oppvaskmaskinen v behov, tømmer alt søppel. Alt dette gjør hun helt uten at jeg har bedt om det, jeg var bare klar for noen som gadd å vaske gulvene mine og tørke støv; da jeg kom hjem etter første gang var alt dette gjort og hun gjør det hver gang :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaskehjelp Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er vaskehjelp. Jeg støvsuger grundig i alle korker og krinkler. Vasker alle gulver, vasker bad inkl alt. Tørker støv, vasker speiler og tørker bord. Jeg kunne gjort mye mer, men de får det de betaler for. Somregel 3-4 timer, noen ganger mindre. Da prioriterer dem gulv og bad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Støvsuger og mopper/vasker over alt. Vasker badene, toalett og kjøkken ganske grundig (ikke bare vaskene). Tørker støv rundt omkring og tørker av synlige flekker og merker på dører og karmer. I tillegg vaskes vinduer og litt ekstra i skuffer og skap etter egen avtale (og mot ekstra betaling). Har vaskehjelp tre-fire timer pr. uke, og de pengene jeg betaler for dette føles vel anvendt :-). Hadde ikke hatt problemer med å sysselsette i dobbelt så mange timer, men synes vi får begrense oss . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ho støvsuger og vasker alle gulv. I tillegg vasker ho badene (do, vask, speil, dusjdør og veggen i dusjen) Ho tørker også "litt rundt", men tørker ikke støv. Ho støvsuger heller ikke under alle møbler. (Tar ut safa for å støvsuge under osv.) Hva ho gjør/ikke gjør har jo en sammenheng med hvor lang tid ho bruker og betalingen ho får. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tørker støv, støvsuger, vasker gulv, vasker badet, tømmer søppel før hun går. Bruker ca 3 timer annenhver uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vaskehjelpen gjør så mye hun / han rekker på den tiden vi har avtalt. Vi har valgt å rydde godt selv på forhånd, slik at timene vaskehjelpen er hos oss, brukes til vasking / støvsuging, og noe stryking av klær. Badene, wc og kjøkkenet vaskes grundig (speil, do, gulv, dusj, badekar osv), gulvet i gangen og kjellergangen vaskes, alle andre gulv støvsuges, sofaene støvsuges, bordene og karmene / hyllene tørskes støv av. Søppel tømmes, står det oppvask på benken settes dette inn i oppvaskmaskinen. Resten av den oppstatte tiden brukes til å stryke, ne\oen ganger rekker hun mye, andre ganger må feks oppvaskmaskinen tømmes, kjellerstuen trenger grundigere støvsuging osv, da hopper hun over strykingen. Vi kan be om rydding, sengetøyskift, bretting av tøy, vindusvask osv, da sier vi enten at noe av det vanlige skal kuttes ut, eller vi avtaler på forhånd at hun jobber flere timer denne dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vanne blomster, skifte sengetøy, vaske kjøkken og bad grundig. Innimellom vasker de vinduer, skap osv dersom det er spesielle ting som trengs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.