Gjest Skatten min Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, helt utenfor tema. Men skal den senes til Mo i Rana, som det står på selvangivelsen, eller til et lokalt skattekontor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Leverer du den ikke på nett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valgfrihet Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Leverer du den ikke på nett? Nei, ikke når man velger å sende den.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 send til den adressen som står på selvangivelsen din du... Det ville iallfall jeg gjort om jeg skullesendt min pr post... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nei, ikke når man velger å sende den.. Er bare glad jeg slipper porto, jeg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skatten min Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Leverer du den ikke på nett? Nei, det blir pr. post denne gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det står i veiledningen at den kan leveres på hvilket som helst skattekontor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, send til Mo i Rana. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg sendte min til Mo i Rana, som stod på selvangivelsen at jeg skulle gjøre. Jeg leverer vanligvis på nett, men skulle sende med så mye i år, at jeg putta alt i en konvolutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.