Gjest brune prikker Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Er fregner medfødt eller kan en få mere av det når som helst? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Anlegg for fregner er medfødt, det er pigmenteringen i huden, som avgjør om en får fregner eller ikke. Ved å eksponere huden for solstråler kommer fregnene tydeligere frem. http://no.wikipedia.org/wiki/Fregner 0 Siter
frosken Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Man kan få flere når som helst hvis man først har den typen hud. *erfaren* 0 Siter
MHC Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Medfødt, men kan forandre seg med årene. Hadde selv ingen fregner som liten, men fikk masse fra 6- 7 årsalderen. Skikkelig fregnete når jeg var i solen. Ser på mine barn at de ser ut til å bli på samme måten. Nå i voksen alder er det kun i påskesolen (hvis vi får sol.....) at fregnene kommer for fullt. I vanlig sol blir jeg brun. 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg har nylig begynt å få fregner. Ser det veldig tydelig hvis jeg har ligget i solarium, da kommer de frem på nesen, leppene, og rundt øynene. Som barn ble jeg veldig jevnt og lett brun i huden. Nå får jeg endelig være med i kanelmafiaen \o/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.