Gjest brune prikker Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er fregner medfødt eller kan en få mere av det når som helst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Anlegg for fregner er medfødt, det er pigmenteringen i huden, som avgjør om en får fregner eller ikke. Ved å eksponere huden for solstråler kommer fregnene tydeligere frem. http://no.wikipedia.org/wiki/Fregner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Man kan få flere når som helst hvis man først har den typen hud. *erfaren* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Svaret er ja! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Medfødt, men kan forandre seg med årene. Hadde selv ingen fregner som liten, men fikk masse fra 6- 7 årsalderen. Skikkelig fregnete når jeg var i solen. Ser på mine barn at de ser ut til å bli på samme måten. Nå i voksen alder er det kun i påskesolen (hvis vi får sol.....) at fregnene kommer for fullt. I vanlig sol blir jeg brun. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flimmer1365381250 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har nylig begynt å få fregner. Ser det veldig tydelig hvis jeg har ligget i solarium, da kommer de frem på nesen, leppene, og rundt øynene. Som barn ble jeg veldig jevnt og lett brun i huden. Nå får jeg endelig være med i kanelmafiaen \o/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.