Lillemus Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Det finnes flytende Paracet som smaker veldig godt. Det blir jo litt større mengder til et så stort barn, men det fungerer:-) Jeg skal sørge for å ha en flaske mikstur i huset heretter, sjansen er øøøøørlite granne større for at den kan gå ned. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hm... Det skal jeg sannelig få tak i til en senere anledning, det kan være verdt et forsøk. Nå fortrenger jeg glatt den gangen jeg brukte en halvtime (eller var det en time?) på å få i henne en dose flytende markmiddel... Da hun kom til pappan uka etter og skulle ta oppfølgingsdosen fikk hun målebegeret av stemora, sa "skål!" og drakk det hele.... *sukk* Haha.. Sånn er det bare noen ganger.. jeg får f.eks ikke lov til å klippe tåneglene til sønnen, neglene på fingra er greit, men tærne må stefaren ta seg av.. Har aldri klippet han i huden eller noe, men han får helt anfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det finnes flytende Paracet som smaker veldig godt. Det blir jo litt større mengder til et så stort barn, men det fungerer:-) -jeg har prøvd å få min snuppe til å gå med på at det er godt. -ikke snakk om her i gården... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.