Unni23 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har dere noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ekte, mener du - ikke oppdiktede? I så fall: Kathe, alltid vært i Norge av Espen Søbye Ro uten årer av Ulla-Carin Lindquist Idas dans av Gunnhild Corwin Regines bok av Regine Stokke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unni23 Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Ekte, mener du - ikke oppdiktede? I så fall: Kathe, alltid vært i Norge av Espen Søbye Ro uten årer av Ulla-Carin Lindquist Idas dans av Gunnhild Corwin Regines bok av Regine Stokke Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tusen takk. Jeg så ikke at dette lå på forum for Et barn for lite. Hvis det er et poeng, er det en litteraturliste her (bla litt ned): http://www.etbarnforlite.no/Menysider/litteratur.htm Jeg har lest bl.a. "Lille mann" - om å miste en baby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jon Magnus "Veien til Karlsvogna". Jeg leste den i lunsjpausen en periode og kom tilbake i skranken med tårer i øynene hver dag. Gunhild Corwin "Idas dans" - ta frem badehåndkleet sier jeg bare, lommetørkle holder ikke her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unni23 Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg så ikke at dette lå på forum for Et barn for lite. Hvis det er et poeng, er det en litteraturliste her (bla litt ned): http://www.etbarnforlite.no/Menysider/litteratur.htm Jeg har lest bl.a. "Lille mann" - om å miste en baby. Denne tråden skulle på "åpent forum", men havnet feil. Takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg så ikke at dette lå på forum for Et barn for lite. Hvis det er et poeng, er det en litteraturliste her (bla litt ned): http://www.etbarnforlite.no/Menysider/litteratur.htm Jeg har lest bl.a. "Lille mann" - om å miste en baby. Oj, det så ikke jeg heller... Jaja, "Idas dans" handler jo om en datter som dør selv om hun er eldre tenåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unni23 Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jon Magnus "Veien til Karlsvogna". Jeg leste den i lunsjpausen en periode og kom tilbake i skranken med tårer i øynene hver dag. Gunhild Corwin "Idas dans" - ta frem badehåndkleet sier jeg bare, lommetørkle holder ikke her! Takk for tips. De skal jeg lese! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 "Kjærlighet og mot" av Janice A.Burns. De er så unge, så forelsket, så nygifte! Janice og Bill legger planer. For et deilig liv de begge skal få! Begge har gode jobber, og de drømmer om et hus på landet. Da slår bomben ned: De er HIV-positive - og de bør aldri få barn! Virkeligheten er nådeløs. Ingen medisiner kan kurere dem! "Bak stengte dører" av Kristina Hansen med Bengt Åke og Agneta Cras. Kristina var bare fire år gammel da hennes mor nesten ble drept - av Kristinas far. Moren er norsk, faren er fra Sør-Amerika. Han ble dømt, fengslet og fradømt retten til at se sine barn. Likevel, ni år senere sørger moren for at Kristina skal bo hos ham i Sverige, hos den mannen hun selv er redd og som hun vet er farlig! Slik starter Kristinas helvete! Hun er sin fars sex-slave. Han synes det er helt normalt at far og datter deler seng -kjærlighet mellom far og datter er det fineste som finnes, mener han. Kristina føder to barn som hun elsker, men de er begge utviklingshemmet. Hun hevder hardnakket at en mann ved navn Anders Eriksson er far til barna, hun er redd for at sannheten skal bli kjent... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unni23 Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 "Kjærlighet og mot" av Janice A.Burns. De er så unge, så forelsket, så nygifte! Janice og Bill legger planer. For et deilig liv de begge skal få! Begge har gode jobber, og de drømmer om et hus på landet. Da slår bomben ned: De er HIV-positive - og de bør aldri få barn! Virkeligheten er nådeløs. Ingen medisiner kan kurere dem! "Bak stengte dører" av Kristina Hansen med Bengt Åke og Agneta Cras. Kristina var bare fire år gammel da hennes mor nesten ble drept - av Kristinas far. Moren er norsk, faren er fra Sør-Amerika. Han ble dømt, fengslet og fradømt retten til at se sine barn. Likevel, ni år senere sørger moren for at Kristina skal bo hos ham i Sverige, hos den mannen hun selv er redd og som hun vet er farlig! Slik starter Kristinas helvete! Hun er sin fars sex-slave. Han synes det er helt normalt at far og datter deler seng -kjærlighet mellom far og datter er det fineste som finnes, mener han. Kristina føder to barn som hun elsker, men de er begge utviklingshemmet. Hun hevder hardnakket at en mann ved navn Anders Eriksson er far til barna, hun er redd for at sannheten skal bli kjent... Jeg gleder meg til å lese dem. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 "Kjærlighet og mot" av Janice A.Burns. De er så unge, så forelsket, så nygifte! Janice og Bill legger planer. For et deilig liv de begge skal få! Begge har gode jobber, og de drømmer om et hus på landet. Da slår bomben ned: De er HIV-positive - og de bør aldri få barn! Virkeligheten er nådeløs. Ingen medisiner kan kurere dem! "Bak stengte dører" av Kristina Hansen med Bengt Åke og Agneta Cras. Kristina var bare fire år gammel da hennes mor nesten ble drept - av Kristinas far. Moren er norsk, faren er fra Sør-Amerika. Han ble dømt, fengslet og fradømt retten til at se sine barn. Likevel, ni år senere sørger moren for at Kristina skal bo hos ham i Sverige, hos den mannen hun selv er redd og som hun vet er farlig! Slik starter Kristinas helvete! Hun er sin fars sex-slave. Han synes det er helt normalt at far og datter deler seng -kjærlighet mellom far og datter er det fineste som finnes, mener han. Kristina føder to barn som hun elsker, men de er begge utviklingshemmet. Hun hevder hardnakket at en mann ved navn Anders Eriksson er far til barna, hun er redd for at sannheten skal bli kjent... De skal jeg notere. "PS jeg elsker deg" av Cecelia Ahern. Den handler om et ektepar på rundt 30 år der han dør uventet. Boken dreier seg egentlig om hvordan ektemannen som dør klarer å geleide sin kjære gjennom sorgen. Ved hjelp av brev han skrev før han døde og hun får ett hver måned i et år. Det er en trist bok, men samtidig en historie om hvordan komme over sorgen og klare å leve igjen. "Veronika vil dø" av Paulo Coelho En pike tar en overdose og våkner på psykiatrisk, vi følger hennes vei videre. "Jeg lovet deg aldri en rosenhave" av Hannah Green Sann historie om en 16 år gammel pike og hennes tre år som pasient på psykiatrisk. "Som snøen faller" av Britt Karin Larsen Handler om en mor på et lite tettsted som kjemper for å beholde barnet sitt. "Berøring forbudt" av Wera Sæther To kvinner som forteller om sitt liv som prostituerte. "Løvetann" av Hilde Haugsgjerd Innsatte kvinner på Bredtveit forteller sine historier. "Til Hanna fra mamma" av Helle Rolid En 15 år gammel pike blir lurt inn i prostitusjon. Vi følger hennes forsøk på å overleve. "Som i går som i morgen" av Mette Sundt En historie om overgrep "Natascha Kampusch - 8 år i fangenskap" av Allan Hall og Michael Leidig "Gulldronning, perledronning" av Margareth Skjelbred Om overgrep 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De skal jeg notere. "PS jeg elsker deg" av Cecelia Ahern. Den handler om et ektepar på rundt 30 år der han dør uventet. Boken dreier seg egentlig om hvordan ektemannen som dør klarer å geleide sin kjære gjennom sorgen. Ved hjelp av brev han skrev før han døde og hun får ett hver måned i et år. Det er en trist bok, men samtidig en historie om hvordan komme over sorgen og klare å leve igjen. "Veronika vil dø" av Paulo Coelho En pike tar en overdose og våkner på psykiatrisk, vi følger hennes vei videre. "Jeg lovet deg aldri en rosenhave" av Hannah Green Sann historie om en 16 år gammel pike og hennes tre år som pasient på psykiatrisk. "Som snøen faller" av Britt Karin Larsen Handler om en mor på et lite tettsted som kjemper for å beholde barnet sitt. "Berøring forbudt" av Wera Sæther To kvinner som forteller om sitt liv som prostituerte. "Løvetann" av Hilde Haugsgjerd Innsatte kvinner på Bredtveit forteller sine historier. "Til Hanna fra mamma" av Helle Rolid En 15 år gammel pike blir lurt inn i prostitusjon. Vi følger hennes forsøk på å overleve. "Som i går som i morgen" av Mette Sundt En historie om overgrep "Natascha Kampusch - 8 år i fangenskap" av Allan Hall og Michael Leidig "Gulldronning, perledronning" av Margareth Skjelbred Om overgrep Kanskje du skulle lese noe mer oppløftende hvis du er trist fra før? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kanskje du skulle lese noe mer oppløftende hvis du er trist fra før? :-) ja kanskje... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest talietta Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=sm%E5%20f%F8tter%2C%20store%20spor&p=1&r=1&cid=182825 Boken er skrevet av foreldre som har mistet barna sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.