Gå til innhold

ferien 2010

Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Thailand veldig godt. Var i Bankok først, og så på Koh Samui. Der var det elefanter, og mulighet for å ride på dem. (Vi gjorde ikke det ettersom vi gjorde det på forrige Thailandtur)

Men vi klappet tiger:-)

Vi skal også til Thailand:-) Og Samui :-)

Jeg husker for noen år siden så var det en elefant"baby" som kom ned til stranden for å bade hver dag - så dere noe til den? Eller hvor traff dere elefantene? Skal reise med barn, så om dere har noen gode tips - så er jeg kjempehappy for alle nye tips jeg kan få!

Om flyene skulle ta en askestopp igjen, så håper jeg de gjør det mens vi er i Thailand..hehe.

Gjest Elextra
Skrevet

Vært 14 dager i Thailand. Ikke bestemt eller bestilt sommerferie, men det blir nok noe:-)

Har utrolig lyst til å reise på ferie til Thailand en gang, men hva får en til å reise dit de få ukene det er fantastisk fint i Norge? :)

Skrevet

En måned ferie, 8, muligens 10 flyreiser, asken er det stort sett slutt på og livet er godt.

Jeg har kompensert for CO2 utslippet med å spise et lammelår, alle vet at lam fiser noe forskrekkelig, så nå er det balanse i det regnskapet.

Ikke for det, med den vinteren vi har hatt, og med de drittemperaturene som vi har om dagen, så burde vi gå for litt global oppvarming alle sammen.

''Jeg har kompensert for CO2 utslippet med å spise et lammelår, alle vet at lam fiser noe forskrekkelig, så nå er det balanse i det regnskapet.''

*LOL*

Gjest segunda
Skrevet

Jeg skal noen dager til Paris snart, men har ikke bestilt fly enda pga. asketider. Ser det litt an. Ellers skal jeg til Stockholm noen dager med gode venner til høsten. Juli blir sommerferiemåned hvor jeg blir i Norge og jobber litt innimellom, men reiser ellers i Norge. Jeg reiser mye hele året og liker best å være i Norge om sommeren.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg liker Thailand veldig godt. Var i Bankok først, og så på Koh Samui. Der var det elefanter, og mulighet for å ride på dem. (Vi gjorde ikke det ettersom vi gjorde det på forrige Thailandtur)

Men vi klappet tiger:-)

Å, jeg vil klappe tiger også!

Nei, det er bare å begynne sparingen. Så har jeg noen personlige mål jeg må nå, fysiske, siden jeg har endel trøbbel med kroppen. Satser på at jeg får full hovedservice snart, for jeg vil gjerne oppleve mye når jeg først kommer meg til Thailand.

Jeg spør jo alle somjeg møter, som har vært der, hvordan det var, og har bare fått positive svar :o)

Skrevet

Har utrolig lyst til å reise på ferie til Thailand en gang, men hva får en til å reise dit de få ukene det er fantastisk fint i Norge? :)

Påskeferie er en flott tid.....

Skrevet

Vi skal også til Thailand:-) Og Samui :-)

Jeg husker for noen år siden så var det en elefant"baby" som kom ned til stranden for å bade hver dag - så dere noe til den? Eller hvor traff dere elefantene? Skal reise med barn, så om dere har noen gode tips - så er jeg kjempehappy for alle nye tips jeg kan få!

Om flyene skulle ta en askestopp igjen, så håper jeg de gjør det mens vi er i Thailand..hehe.

De elefantene vi så var utenfor dyrehagen. (Eller - egentlig var det vel et akvarium med tigere + div. dyr)

Koh Samui hadde ikke så veldig mye å by på. Vi leide scootere og kjørte rundt hele øya. Så bl.a. big buddah. Det syens jeg er litt spennende. Vi kjørte også på kryss og tvers og så noen vannfall. Der var muligens turen bedre enn vannfall-opplevelsen. Men litt koselig med sommerfugler osv.

Vi tok også cable ride. Dvs. at vi koblet oss på stålkabler og akte mellom "trehus". Litt spennde:-)

Men det jeg trives best med er nok menneskene og temperaturen. Og så god mat.

God tur:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...