Gjest Privatliv Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Innstillinger på facebook, ang det å legge en til som venn. Tidligere var det mulighet å sette innstillinger slik at ingen kunne legge meg til (legg-til-knappen vistes ikke). Jeg hadde innstillingene slik at folk bare kunne sende meg mld. Jeg forandret på dette, til "Venners venner". Nå vil jeg gjerne hatt det tilbake slik som før, slik at ingen kan sende meg venneforespørsel, men bare mld, av årsaker jeg ikke trenger komme inn på her. Men jeg finner bare valget "Venners venner" elle "Alle". Hvor ble det av "ingen", eller hva det nå enn var? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 alternativet forsvant visst ved siste oppgradering av facebook... 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg har ingen på min innstilling. Gikk inn via en falsk profil jeg opprettet for å se om det funket, og fant ikke meg når jeg søkte meg opp 0 Siter
Gjest Privatliv Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 alternativet forsvant visst ved siste oppgradering av facebook... Aha, da kan jeg forstå det. Kan stemme med tiden muligheten forsvant.. Dumt! Takk for svar. 0 Siter
Gjest Privatliv Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg har ingen på min innstilling. Gikk inn via en falsk profil jeg opprettet for å se om det funket, og fant ikke meg når jeg søkte meg opp Pussig?! Fikk svar under her at det forsvant under siste oppdatering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.