Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter fortvilet, men klarer ikke å finne glansvask til hår. Kun farging. Hvor bør jeg lete????

Skrevet

Du har sikkert spurt på Wita? Der hadde de det før.

Gjest Elextra
Skrevet

Nå får man jo ikke-permanent farge i et utall varianter, kanskje det var dette som tidligere ble kalt glansvask?

Skrevet

Du har sikkert spurt på Wita? Der hadde de det før.

Har bare prøvd en frisør + Kiwi og Spar. Men da skal jeg prøve Vita:-)

Skrevet

Nå får man jo ikke-permanent farge i et utall varianter, kanskje det var dette som tidligere ble kalt glansvask?

Hvor finnes disse? Kjøpte en i sverige her om dagen da jeg leste at den skulle holde opp til 24 vask. Men så viste det seg dessverre at jeg hadde valgt den som var permanent. (Det var bare en forklaring på siden som viste at det fantes forskjellige typer)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor finnes disse? Kjøpte en i sverige her om dagen da jeg leste at den skulle holde opp til 24 vask. Men så viste det seg dessverre at jeg hadde valgt den som var permanent. (Det var bare en forklaring på siden som viste at det fantes forskjellige typer)

Finnes mange ulike typer på Vita.

Skrevet

Finnes mange ulike typer på Vita.

Fikk tips om Vita under her også. Så da får jeg dra inn på senteret som har Vita-butikk:-)

Tusen takk for tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...