Speak Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Leter fortvilet, men klarer ikke å finne glansvask til hår. Kun farging. Hvor bør jeg lete???? 0 Siter
cathlin Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Du har sikkert spurt på Wita? Der hadde de det før. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Nå får man jo ikke-permanent farge i et utall varianter, kanskje det var dette som tidligere ble kalt glansvask? 0 Siter
Speak Skrevet 29. april 2010 Forfatter Skrevet 29. april 2010 Du har sikkert spurt på Wita? Der hadde de det før. Har bare prøvd en frisør + Kiwi og Spar. Men da skal jeg prøve Vita:-) 0 Siter
Speak Skrevet 29. april 2010 Forfatter Skrevet 29. april 2010 Nå får man jo ikke-permanent farge i et utall varianter, kanskje det var dette som tidligere ble kalt glansvask? Hvor finnes disse? Kjøpte en i sverige her om dagen da jeg leste at den skulle holde opp til 24 vask. Men så viste det seg dessverre at jeg hadde valgt den som var permanent. (Det var bare en forklaring på siden som viste at det fantes forskjellige typer) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Hvor finnes disse? Kjøpte en i sverige her om dagen da jeg leste at den skulle holde opp til 24 vask. Men så viste det seg dessverre at jeg hadde valgt den som var permanent. (Det var bare en forklaring på siden som viste at det fantes forskjellige typer) Finnes mange ulike typer på Vita. 0 Siter
Speak Skrevet 29. april 2010 Forfatter Skrevet 29. april 2010 Finnes mange ulike typer på Vita. Fikk tips om Vita under her også. Så da får jeg dra inn på senteret som har Vita-butikk:-) Tusen takk for tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.