Gjest YCT Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 -innspill?? -er det rasistisk å mene at de bør sendes tilbake dit de kom fra når de ikke kan oppføre seg som folk?? -hvordan løser du et sådan problem?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Mobbing skal det tas tak i på samme måte uavhengig av hvem det er og hvor de (eller foreldrene) kommer fra. Etterlys hvordan man gjør ting f.eks. "på denne skolen", uansett hvem som er problemet. Det finnes sikkert regler for "folkeskikk" som alle skal følge. Å snakke om å sende noen tilbake dit de kom fra, er en gedigen avsporing og vil garantert ikke tilføre saken noe positivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 1) Ja, det er rasistisk, ettersom du forskjellsbehandler på basis av hudfarge. 2) Du løser problemet på samme måte som hvis det var hvite barn. 3) Ungene er trolig født og oppvokst i Norge, med norsk statsborgerskap, og derfor like norske som du og jeg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, det er rasistisk å mene at man skal sende de tilbake dit de kommer fra. Hvorfor skulle de være noe værre (fortjene sterkere straff) enn norske barn som mobber? Du skal selvfølgelig takle dette på akkurat samme måte som hvis det er norske barn som mobber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, det er rasistisk. Løsningen her jeg bor var å sende alle de norske barna på internatskole siden ikke engang politiet klarte å få slutt på det. Men nå er det ekstremt der jeg bor da. Ser ut til at det har hjulpet, det ser ikke ut til at det er noe trøbbel nå, men min går overhode ikke ut her når han er hjemme, men drar rundt til ungene på skolen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva er definisjonen på en utlending hos deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvor skal vi sende alle de norske barna som mobber da? Jeg syns det er et tåpelig å på alvor mene at de skal sendes tilbake "dit de hører hjemme". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Og hva gjør vi med etnisk norske barn som mobber da? Kunne ønska dem dit pepper'n gror allesammen, men hudfarge og kultur har da ikke så mye med saken å gjøre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.