cathlin Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg bestilte en bok på amazon, og da jeg logget meg inn, dukket den rette adressen min opp på delivery-adress, ennå jeg har flyttet 2-3 ganger siden sist jeg bestilte bok derfra, og ikke har endret noe på profilen min. De visste også hvilket visakort jeg brukte og de siste sifrene, kontrollnummeret osv, slik at jeg ikke trengte å taste inn noe for å betale med kort. Hvordan kan amazon vite hvor jeg bor? 0 Siter
Platina Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 De oppdaterer sikkert adressene mot Folkeregisteret. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 ''De visste også hvilket visakort jeg brukte og de siste sifrene, kontrollnummeret osv, slik at jeg ikke trengte å taste inn noe for å betale med kort. '' Dette er ikke bra, da slike opplysninger ikke skal lagres i nettbutikken. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. april 2010 Forfatter Skrevet 29. april 2010 ''De visste også hvilket visakort jeg brukte og de siste sifrene, kontrollnummeret osv, slik at jeg ikke trengte å taste inn noe for å betale med kort. '' Dette er ikke bra, da slike opplysninger ikke skal lagres i nettbutikken. Er det noe jeg kan gjøre med det? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Er det noe jeg kan gjøre med det? Det vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.