Gå til innhold

FU:er du lykkelig

Anbefalte innlegg

Gjest hvis bare så....
Skrevet

Vi har det godt materielt men jeg syns livet er for travelt. Er sliten. Men mulig det er pga en fysisk eller psykisk årsak - er til utredning. Er også bekymret for ett av barna. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg vært lykkelig.

Skrevet

Føler meg generelt ganske lykkelig, men man har jo alltid sine ups and downs. Bestefaren min har akkurat fått vite at han har kreft i hele kroppen (bortsett fra skjelletet). Jeg har et veldig nært forhold til min bestefar, så idag føler jeg meg ikke spesielt lykkelig:(

*klem*

Gjest segunda
Skrevet

Sterk og fin lesning! Håper du får oppleve at den gode følelsen varer! :))

Masse gode tanker til deg og dine.

Takk;-)

Gjest ngaigon
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med alt, spesielt at jeg er for syk til å komme meg ut i jobb.

Heldigvis har jeg ikke mistet evnen til å glede meg over ting. Når jeg sammenligner med hvordan livet har vært så burde jeg jo være kjempeglad :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg er lykkelig, men føler ikke trang til å utdype.

Selvfølgelig kan man alltids finne ting å sette fingeren på som kunne vært bedre, men en får konsentrere seg om det store bildet. I hvertfall så lenge en er fornøyd med dette :-)

Gjest just meg
Skrevet

*klem*

Priser meg lykkelig over at det ikke har vært overgrep på en stund.

Gjest just meg
Skrevet

*klem*

Beklager, innlegget mitt skulle egentlig til trådstarter.

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig!

Jeg synes livet er spennende. Alle dager er ikke like gode selvfølgelig, og jeg har vært gjennom en del tøffe utfordringer i det siste. Det har til tider vært svært vanskelig, men du verden så lærerikt!

Gjest innlegget kunne vært skrevet av meg
Skrevet

Nei, det er jeg ikke, desverre!

Her er sykdom, dårlig råd og depresjon en stor del av hverdagen!

Noe som preger mine nydelige barn som jeg elsker over alt på denne jord! Er lykkelig over at jeg har dem da, i det minste...

Men ellers, NEI, er ikke lykkelig...

ditto...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...