Gjest hvis bare så.... Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Vi har det godt materielt men jeg syns livet er for travelt. Er sliten. Men mulig det er pga en fysisk eller psykisk årsak - er til utredning. Er også bekymret for ett av barna. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg vært lykkelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Føler meg generelt ganske lykkelig, men man har jo alltid sine ups and downs. Bestefaren min har akkurat fått vite at han har kreft i hele kroppen (bortsett fra skjelletet). Jeg har et veldig nært forhold til min bestefar, så idag føler jeg meg ikke spesielt lykkelig:( *klem* 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Sterk og fin lesning! Håper du får oppleve at den gode følelsen varer! ) Masse gode tanker til deg og dine. Takk;-) 0 Siter
Gjest ngaigon Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg er ikke fornøyd med alt, spesielt at jeg er for syk til å komme meg ut i jobb. Heldigvis har jeg ikke mistet evnen til å glede meg over ting. Når jeg sammenligner med hvordan livet har vært så burde jeg jo være kjempeglad :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Ja, jeg er lykkelig, men føler ikke trang til å utdype. Selvfølgelig kan man alltids finne ting å sette fingeren på som kunne vært bedre, men en får konsentrere seg om det store bildet. I hvertfall så lenge en er fornøyd med dette :-) 0 Siter
Gjest just meg Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 *klem* Priser meg lykkelig over at det ikke har vært overgrep på en stund. 0 Siter
Gjest just meg Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 *klem* Beklager, innlegget mitt skulle egentlig til trådstarter. 0 Siter
Tonette Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ja, jeg er lykkelig! Jeg synes livet er spennende. Alle dager er ikke like gode selvfølgelig, og jeg har vært gjennom en del tøffe utfordringer i det siste. Det har til tider vært svært vanskelig, men du verden så lærerikt! 0 Siter
Gjest innlegget kunne vært skrevet av meg Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Nei, det er jeg ikke, desverre! Her er sykdom, dårlig råd og depresjon en stor del av hverdagen! Noe som preger mine nydelige barn som jeg elsker over alt på denne jord! Er lykkelig over at jeg har dem da, i det minste... Men ellers, NEI, er ikke lykkelig... ditto... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.