Gå til innhold

Forvaring av idiot

Anbefalte innlegg

Gjest mener jeg
Skrevet

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/elev-siktet-for-laerervold-2963120.html

En slik elev har jeg ikke mye til overs for. Han burde blitt nektet å fullføre 10. klasse og satt til strengt straffearbeid et sted. Dernest burde han ha blitt værende i forvaring resten av sitt liv.

En sånn idiot kommer nemlig garantert til å lage mer bråk seinere. Og hans adferd her kommer garantert av at problematiske jævelunger (han) ikke har blitt tatt hardt nok tidligere.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når det gjelder prognostikken, er jeg redd du har helt rett :-(

Gjest fattigmor
Skrevet

problematiske jævelunger ikke blitt tatt hardt nok tidligere.

Eller det motsatte...kansje han har hatt en hverdag med voldige Foreldre? Forøvrig er jeg enig med deg! Her må det ett Strakstiltak igang på Flekken! Helt forferdelig!

Skrevet

Ja jøss, det kommer i avisen fordi det skjedde i Ålesund, hvis det skjedde i Oslo så hadde ingen blunket.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Ja jøss, det kommer i avisen fordi det skjedde i Ålesund, hvis det skjedde i Oslo så hadde ingen blunket.

Og så fordi det ble filmet.

trollemor;o)
Skrevet

Ikke akkurat Ålesund, men ei lita bygd i ei nabokummune.

Skrevet

Ikke akkurat Ålesund, men ei lita bygd i ei nabokummune.

Det er bare mitt inntrykk at det er ikke så farlig det som skjer i Oslo, men skjer det på landsbygda så kommer det i avisen som en sensasjon. Det irriterer meg siden ingen prøver å få gjort noe i Oslo.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Det er bare mitt inntrykk at det er ikke så farlig det som skjer i Oslo, men skjer det på landsbygda så kommer det i avisen som en sensasjon. Det irriterer meg siden ingen prøver å få gjort noe i Oslo.

Det er fordi det er en sensasjon når det skjer på landsbygda, men en dagligdags foreteelse når det skjer i Oslo.

Oppmerksomheten det får i media burde være likt, men det er det dessverre ikke.

Skrevet

Det handler jo også om at det selvsagt blir slått stort opp i lokalavisene og da skal det ikke mye til at storavisene får nyss om det som har skjedd...

Gjest segunda
Skrevet

Når det gjelder prognostikken, er jeg redd du har helt rett :-(

Det har ikke slått deg at dette kan være en person som psykiatrien har medisinert?

Gjest solfryd
Skrevet

Det har ikke slått deg at dette kan være en person som psykiatrien har medisinert?

''Det har ikke slått deg at dette kan være en person som psykiatrien har medisinert?''

"skulle ha medisinert" er vel mer riktig her, sekunda.

Gjest segunda
Skrevet

''Det har ikke slått deg at dette kan være en person som psykiatrien har medisinert?''

"skulle ha medisinert" er vel mer riktig her, sekunda.

Nei jeg lurte på om psykiatrien hadde medisinert han. Om han skal bli medisinert har jeg ikke mening om.

Gjest saliva
Skrevet

90% av innenriksnyhetene er fra Oslo... Det skjer mye på bygda som aldri kommer i nyhetene, mens i Oslo er det ofte sytenyheter. Jeg syns dette med denne eleven er ille, samme om det er på bygda eller i Oslo.

Skrevet

90% av innenriksnyhetene er fra Oslo... Det skjer mye på bygda som aldri kommer i nyhetene, mens i Oslo er det ofte sytenyheter. Jeg syns dette med denne eleven er ille, samme om det er på bygda eller i Oslo.

Oslonyhetene er jo fra 20.55 til 21.00 hver dag.

Og jeg er enig med deg at det er like ille enten det skjer på landet eller i Oslo, men i Oslo skjer slike ting hver dag og jeg tror ikke det blir sett på som noen stort problem annet enn for de det gjelder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...