Gå til innhold

I dag har vi brukt 2,5 millioner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer!

Vi venter påa t det skal komme en gård til salgs...venter og venter!!!

Selv er jeg fra en øy litt større enn det du har kjøpt :o)

Og jeg savner sjøen!

Kos deg!

''Vi venter påa t det skal komme en gård til salgs...venter og venter!!!''

Vi venter på et småbruk. :o) Men de er jo aldri til salgs lenger, i alle fall ikke der vi vil bo.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

28

• Lillemus

2

• brilleslangen

2

• Dorthe

1

Skrevet

Grattis! :-D

2,5 millioner for en øy med hytte på :-o Det høres ut som et ekstremt godt kjøp!

Håper det...

Skrevet

Gratulerer!

Vi venter påa t det skal komme en gård til salgs...venter og venter!!!

Selv er jeg fra en øy litt større enn det du har kjøpt :o)

Og jeg savner sjøen!

Kos deg!

Ikke hver dag det dukker opp gårder til salgs heller. Skal krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Åh, herlig!!!!

Du inviterer vel alle dolerne på fest på øya di? :)

LOL! Det hadde vært noe det :) Hvis _alle_ dolerne skulle kommet, tror jeg hadde blitt trangt...

Skrevet

LOL! Det hadde vært noe det :) Hvis _alle_ dolerne skulle kommet, tror jeg hadde blitt trangt...

Det er "trange" fester som stort sett blir mest vellykket ;-P

Skrevet

Det er "trange" fester som stort sett blir mest vellykket ;-P

Det har du rett i. Dere får ta med redningsvester :)

brilleslangen
Skrevet

Gratulerer med kjøpet. Går å drømmer om ågjøre det samme en dag. Kjører av og til forbi ei øy uti en innsjø, og på øya er det noen bygninger av et eller annet slag, ser iallfall et par tak innimellom trærne, og det er drømmestedet mitt. Jeg har sagt i flere år at hvis jeg blir lottomillionær engang så skal jeg prøve å finne ut hvem som eier stedet og prøve å få kjøpt plassen. Så ikke si at det er drømmeøya mi du har kjøpt, for da blir jeg sur...

Neida.. Jeg unner deg stedet uansett... Sannsynligheten for at jeg noengang skal bli lottomillionær er heller ikke særlig stor, så det der er nok en drøm som for alltid vil bli en drøm.

Dere får ha lykke til med øya og hytta og jeg håper dere får mange koselige stunder der ute...

brilleslangen
Skrevet

da inviterer du altså til fest?

Skrevet

Den er grei ;)

Skrevet

Gratulerer :o)

Vi gikk motsatt vei og solgte vi, men det har jo med forskjellige faser og prioriteringer å gjøre, ikke minst økonomisk :-)

Kos dere til sommeren!

Gjest gårdsgutten
Skrevet

''Vi venter påa t det skal komme en gård til salgs...venter og venter!!!''

Vi venter på et småbruk. :o) Men de er jo aldri til salgs lenger, i alle fall ikke der vi vil bo.

Ja, småbruk kunne vi også tatt. Jeg trenger plassen i alle fall :)

Så jeg håper det skjer noe snart...!

Så da får vi abre krysse fingene for hverandre :)

Skrevet

Gratulerer med kjøpet. Går å drømmer om ågjøre det samme en dag. Kjører av og til forbi ei øy uti en innsjø, og på øya er det noen bygninger av et eller annet slag, ser iallfall et par tak innimellom trærne, og det er drømmestedet mitt. Jeg har sagt i flere år at hvis jeg blir lottomillionær engang så skal jeg prøve å finne ut hvem som eier stedet og prøve å få kjøpt plassen. Så ikke si at det er drømmeøya mi du har kjøpt, for da blir jeg sur...

Neida.. Jeg unner deg stedet uansett... Sannsynligheten for at jeg noengang skal bli lottomillionær er heller ikke særlig stor, så det der er nok en drøm som for alltid vil bli en drøm.

Dere får ha lykke til med øya og hytta og jeg håper dere får mange koselige stunder der ute...

Øya ligger ikke i en innsjø, så du har nok fortsatt mulighet :)

Skrevet

da inviterer du altså til fest?

LOL - vi får se...

Skrevet

Oi, oi, oi! :-) Gratulerer så mye! :-)

Takker og bukker :D

Skrevet

Så gøy! Gratulerer :-)

Kjempegøy, og litt skummelt...

Skrevet

Gratulerer :o)

Vi gikk motsatt vei og solgte vi, men det har jo med forskjellige faser og prioriteringer å gjøre, ikke minst økonomisk :-)

Kos dere til sommeren!

Takk :)

Vi tenker som så at vi nok kan få solgt den igjen om det skulle være aktuelt.

Vi har sett etter hytte i 5 år, så nå bare gleder vi oss til temperaturene samarbeider litt mer :D

Skrevet

Det er helt herlig!!! Øya er så stor at man kan gå turer. Hytta er bittelita, og blir nok byttet ut etter hvert. Det er nok ikke så veldig mange slike øyer, så vi slo til når den kom :)

...men da må du jo ha god plass til _utendørsfest_ for dolerne...;-)

Grattis med hytte & øy!! :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Åh... det hørtes jo bare alldeles flott ut... Kan fort bli flotte somre på dere framover! ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...