Gjest Send litt sol til hytta vår og da Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Slapp av og kos dere så mye dere kan Å ha gjeld kan være greit nok det, betale hit eller dit gjør vi søren meg uansett, og i det korte livet vi har er det virkelig viktig å smi mens jernet er varmt og å nyte tiden og stunden. Ønsker deg og dine de flotteste sommerne ever 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Skrevet 1. mai 2010 ...men da må du jo ha god plass til _utendørsfest_ for dolerne...;-) Grattis med hytte & øy!! :-) Takkar Vi har nok god plass til mange dolere, men antagelig ikke alle 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Skrevet 1. mai 2010 Åh... det hørtes jo bare alldeles flott ut... Kan fort bli flotte somre på dere framover! ;o)) Ja!!! Gleder meg!!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Skrevet 1. mai 2010 Slapp av og kos dere så mye dere kan Å ha gjeld kan være greit nok det, betale hit eller dit gjør vi søren meg uansett, og i det korte livet vi har er det virkelig viktig å smi mens jernet er varmt og å nyte tiden og stunden. Ønsker deg og dine de flotteste sommerne ever Takk Det var det vi tenkte også - at dette er en "once in a life time opportunity", og vi måtte bare slå til. Akkurat nå har jeg ikke noe sol å sende, men når den kommer skal jeg dele villig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Skrevet 1. mai 2010 Så gøy! Gratulerer! Kos dere :-) Takk 0 Siter
laban Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer, det høres veldig bra ut. Det kommer til å bli tidenes sommer for dere, uansett vær... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer, det høres veldig bra ut. Det kommer til å bli tidenes sommer for dere, uansett vær... Ja!!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer! Det høres supert ut! Takk. Vi blir bare mer og mer fornøyd 0 Siter
Unni23 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer! Å bruke penger på noe som vil glede dere resten av livet er penger vel brukt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Gratulerer! Å bruke penger på noe som vil glede dere resten av livet er penger vel brukt! Slik konkluderer vi også 0 Siter
nedtelling Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Gratulerer Ikke værst å eie en øy ! he he... Kos dere masse på øya deres! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer Ikke værst å eie en øy ! he he... Kos dere masse på øya deres! Takk 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer og kos dere:-) Takk, vi har store planer om å kose oss 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.