Gjest Pille30år Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Hei! Jeg er 30 år og har gått på p-piller i ca 12 år. Bruker nå Mercilon, og har etter jeg startet med det, fått mye vondt i magen. Jeg skal til legen i beg. av juni, og har i dag glemt å kjøpe p-piller. skulle starte i morgen, men da er jo apotek stengt. Og mandag er det for sent(er ubeskyttet i 2 uker). Har lenge tenkt å ta en pause med p-piller. Dermed gjør jeg det frem til jeg skal til legen i juni. Hvis jeg starter med nye p-piller da (i juni), det går bra det? er ikke farlig å starte opp etter bare 3-4 ukers pause? Når er starter opp med nye piller etter 3 - 4 ukers pause, når er en da sikker igjen? Hvis formen og magen blir mye bedre, får jeg ev. prøve prevensjon uten hormoner... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Bor du i en litt større by har vel vaktapoteket åpent i morra? 0 Siter
Gjest Pille30år Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Bor du i en litt større by har vel vaktapoteket åpent i morra? Bor på en liten plass... Og er egentlig spent på hvordan det er å bruke ikke-hormonell prevensjon også så da kan dette passe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.