Gå til innhold

P-pillepause

Anbefalte innlegg

Gjest Pille30år
Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år og har gått på p-piller i ca 12 år. Bruker nå Mercilon, og har etter jeg startet med det, fått mye vondt i magen.

Jeg skal til legen i beg. av juni, og har i dag glemt å kjøpe p-piller. skulle starte i morgen, men da er jo apotek stengt. Og mandag er det for sent(er ubeskyttet i 2 uker). Har lenge tenkt å ta en pause med p-piller. Dermed gjør jeg det frem til jeg skal til legen i juni.

Hvis jeg starter med nye p-piller da (i juni), det går bra det? er ikke farlig å starte opp etter bare 3-4 ukers pause?

Når er starter opp med nye piller etter 3 - 4 ukers pause, når er en da sikker igjen?

Hvis formen og magen blir mye bedre, får jeg ev. prøve prevensjon uten hormoner...

Skrevet

Bor du i en litt større by har vel vaktapoteket åpent i morra?

Gjest Pille30år
Skrevet

Bor du i en litt større by har vel vaktapoteket åpent i morra?

Bor på en liten plass... Og er egentlig spent på hvordan det er å bruke ikke-hormonell prevensjon også;) så da kan dette passe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...