Gå til innhold

Fy f så uoversiktlig Altinn er

Gjest fant ikke skjemaet før fristen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi shit! Har helt glemt å levere her også. Hva gjør man dà?

*litt stresset*

Hvis du ikke leverer betyr det bare at du samtykker i de opplysningene som står på selvangivelsen din og du trenger ikke foreta deg noe. Det er bare dersom du har endringer du trenger å gjøre noe.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• frosken

6

• Sør

4

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest oooops!
Skrevet

Hvis du ikke leverer betyr det bare at du samtykker i de opplysningene som står på selvangivelsen din og du trenger ikke foreta deg noe. Det er bare dersom du har endringer du trenger å gjøre noe.

Er det sant? Ikke noe stress? Åh....det roet nervene litt ja :o)

Gjest høstløv
Skrevet

Oi shit! Har helt glemt å levere her også. Hva gjør man dà?

*litt stresset*

Hvis du ikke leverer, så er det det samme som at du godtar den forhåndsutfylte selvangivelsen.

Gjest høstløv
Skrevet

Beklager, jeg svarte før jeg så ditt svar. Gikk inn på den 100 nyeste og svarte derfra.

Skrevet

Det er lov å levere før den siste dagen.

*he he* tenkte det samme selv :-)

Skrevet

Nei, har hun heis bak, så kan hun jo parkere på plasser hvor bilene står side ved side.

Vi har ofte sperret for trafikken, når vi har parkert langs fortauet og jeg skulle ut med heisen på siden, men det går det også og folk er hensynsfulle, når de ser at jeg skal inn/ut med rullestolen.

Jeg mener også at folk flest er hensynsfulle hvis de ser at en rullestolbruker skal inn i bilen. Derimot velger mange å overse informasjon på siden/bak på bilen om at andre biler ikke må parkere for nærme.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg mener også at folk flest er hensynsfulle hvis de ser at en rullestolbruker skal inn i bilen. Derimot velger mange å overse informasjon på siden/bak på bilen om at andre biler ikke må parkere for nærme.

Jeg tror rett og slett at folk ikke ser det, fordi de ikke legger merke til hvilken bil, de parkerer ved siden av eller bak, og at de ikke tenker over at andre kan ha spesielle behov.

Det er bare vi som kjenner problemet, som ser en slik beskjed i vinduet til en annen bil, og fordi vi ser at bilen har montert heis.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har 150 000 teite argumenter mot å kjøre bil og kun ett for å kjøre. Men det er klart at jeg trenger å komme fram jeg også siden jeg ikke kan bruke kollektivtrafikk og jeg skjønner at det er viktig for ellers så kommer jeg meg aldri lenger enn 5 km unna der jeg bor ;o)

Jeg skal ringe sjåførskolen til uka.

''Jeg skal ringe sjåførskolen til uka.''

Det synes jeg du skal gjøre! :o)

Skal vi gjøre en avtale? Du vet hvor redd jeg kan være for å kjøre. Skal vi trene og bli flinke sammen? Ikke fysisk da, siden det er uaktuelt at jeg kjører til Oslo, og så inni byen, jeg holder meg på landeveien jeg ;o)

Men, vi kan backe opp hverandre!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1272788453' post='4350239]

Skal vi gjøre en avtale? Du vet hvor redd jeg kan være for å kjøre. Skal vi trene og bli flinke sammen? Ikke fysisk da, siden det er uaktuelt at jeg kjører til Oslo, og så inni byen, jeg holder meg på landeveien jeg ;o)

Altså - når jeg omsider torte å kravle meg bak rattet igjen etter - eh - 13-14 år så tør dere også! Basta! :o)

Det er kjempegøy å kjøre!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1272788453' post='4350239]

Det kan vi gjøre. Men jeg vil ikke ut på landet altså, det blir bare bykjøring på meg foreløpig altså.

Skrevet

Altså - når jeg omsider torte å kravle meg bak rattet igjen etter - eh - 13-14 år så tør dere også! Basta! :o)

Ja, jeg fulgte deg i den tiden her inne, så du lurer nemlig i bakhodet mitt når jeg er på veien :o)

Du er helten min rett og slett!

Skrevet

Det kan vi gjøre. Men jeg vil ikke ut på landet altså, det blir bare bykjøring på meg foreløpig altså.

Når du tar landet, så kan jeg ta byen ;o)

Det er vel det at vi ikke må finne unnskyldninger hele tiden vi må jobbe med, så vi får "vokte" hverandre.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1272835011' post='4350784]

Det er vel det at vi ikke må finne unnskyldninger hele tiden vi må jobbe med, så vi får "vokte" hverandre.

Vi skal altså ikke være trygge noe sted?

:moppe:

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1272835011' post='4350784]

Jeg hater å kjøre bil, jeg har aldri likt det. Det er bare en nødvendighet for å komme fra a til b.

Og han som skulle vise meg jeg kjørte bilen, skreik til meg når jeg kjørte. Jeg liker ikke folk som skriker og jeg synes folk som har det som jobb skulle oppføre seg ordentlig.

Men jeg vil jo kjøre da for jeg vil jo komme litt lenger unna enn Grünerløkka og sentrum. Jeg har faktisk knapt vært utenfor på flere år bortsett fra da jeg var i USA. Der hadde de mye lettere håndkontroller enn her og de brukte de vanlige spakene for vann, vindusviskere og høyre og venstre. Og gassen og bremsen var bare et lite håndtak på rattet.

Skrevet

Jeg har hatt lappen og bil i over tredve år og har aldri likt det. Jeg får hjertebank og angst hver gang jeg setter meg bak rattet, men det går over etter noen minutter da så lenge jeg kjører i byen. Kommer jeg utenfor bygrensa så hjelper det ikke hvor langt jeg kjører, jeg er like redd hele tiden.

Jeg har vært med på at bilen har stoppet for meg to ganger og at dekket har eksplodert i 120 km på landeveien og jeg har ventet alene på hjelp i timesvis. Snakk om å ikke komme over ting da. Helt idiotisk.

Skrevet

;-)

Med vennlig hilsen

Dø, jeg er flink til å kjøre jeg altså ;o)

Skrevet

Jeg hater å kjøre bil, jeg har aldri likt det. Det er bare en nødvendighet for å komme fra a til b.

Og han som skulle vise meg jeg kjørte bilen, skreik til meg når jeg kjørte. Jeg liker ikke folk som skriker og jeg synes folk som har det som jobb skulle oppføre seg ordentlig.

Men jeg vil jo kjøre da for jeg vil jo komme litt lenger unna enn Grünerløkka og sentrum. Jeg har faktisk knapt vært utenfor på flere år bortsett fra da jeg var i USA. Der hadde de mye lettere håndkontroller enn her og de brukte de vanlige spakene for vann, vindusviskere og høyre og venstre. Og gassen og bremsen var bare et lite håndtak på rattet.

Jeg liker det ikke så mye jeg heller, men jeg liker svært godt den friheten det gir. Derfor fokuserer jeg på akkurat det. Jeg vil komme meg dit jeg vil, og da trenger jeg bil.

Uheldige opplevelser jeg har hatt, brukte jeg mye tid på før, for å ta fra meg selvtilliten. Nå tenker jeg at jeg lærer av feil, og blir bare enda bedre. Jeg må bare slutte med å tenke negativt, og heller se på at jeg kan mestre det, og dermed oppnå den friheten jeg ønsker meg.

Skriking gjør bare vondt verre! Så det var ikke noe som hører hjemme noe sted!

Skrevet

;-)

Med vennlig hilsen

Nope, så nå må du holde deg hjemme ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...