Gjest Gydarla Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Kan du forklare meg det? :-) Det samt hvordan man lager hjerter og andre symboler ;-) 0 Siter
Gjest mai kommer og går Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Kan du forklare meg det? :-) Det samt hvordan man lager hjerter og andre symboler ;-) Jeg kopierte linken fra youtube og limte den inn, så kom videoen frem automatisk. Hjerte er Andre symboler? 0 Siter
Gjest enkelt og greit Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kopierte linken fra youtube og limte den inn, så kom videoen frem automatisk. Hjerte er Andre symboler? Når du står inne på YouTube, så er det en knapp der, legg til Facebook - står det, trykk på den og du kommer videre inn til din side. 0 Siter
Gjest Gydarla Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kopierte linken fra youtube og limte den inn, så kom videoen frem automatisk. Hjerte er Andre symboler? Takk ;-) Husker jeg hadde t ark med ulike symboler som kunne lages i word ved hjelp av ulike tegn sammensetninger. Bla hjerter. Men husker ingen av disse nå. Vet ikke om hjertene lages på samme måte i word og facebook. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.