Gå til innhold

Meldekort igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Vetderedette?
Skrevet

Jeg prøver å finne ut av disse meldekortene. Det jeg lurer på er om hva som skjer hvis jeg skriver at jeg var syk og ikke kunne delta på studiet. Betyr det at jeg ikke vil få noe penger for den dagen ?. Nå har jeg en kronisk sykdom også da

Jeg vil helst være dønn ærlig .Samtidig har jeg minsteytelsen og det kan få store økonomiske konsekvenser for meg.

Gjest høstløv
Skrevet

Dette står på NAV sine sider om meldekortet:

''Spørsmålet om sykdom

Hvis du har avtalt med NAV å delta på tiltak, behandling, utdanning eller andre typer aktiviteter, skal du oppgi de dagene du har vært for syk til å utføre avtalt aktivitet. Dette gjelder også dersom du har avtalt med NAV å arbeide i en viss prosent for din vanlige arbeidsgiver.

Formålet med dette spørsmålet er å fange opp behov for endringer i aktivitetsplanen din fordi du har blitt syk eller sykdommen din har forverret seg.''

http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger/217397.cms

Gjest Vetderedette?
Skrevet

Dette står på NAV sine sider om meldekortet:

''Spørsmålet om sykdom

Hvis du har avtalt med NAV å delta på tiltak, behandling, utdanning eller andre typer aktiviteter, skal du oppgi de dagene du har vært for syk til å utføre avtalt aktivitet. Dette gjelder også dersom du har avtalt med NAV å arbeide i en viss prosent for din vanlige arbeidsgiver.

Formålet med dette spørsmålet er å fange opp behov for endringer i aktivitetsplanen din fordi du har blitt syk eller sykdommen din har forverret seg.''

http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger/217397.cms

Takk så mye. Det var akkurat hva jeg trengte svar på ; ). Rart ikke jeg fant det ; ). Nå kan jeg ha god samvittighet og være helt ærlig samtidig som jeg kan betale faste utgifter etc fordi jeg ikke får kutt i ytelsen .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...