Gjest Vetderedette? Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Jeg prøver å finne ut av disse meldekortene. Det jeg lurer på er om hva som skjer hvis jeg skriver at jeg var syk og ikke kunne delta på studiet. Betyr det at jeg ikke vil få noe penger for den dagen ?. Nå har jeg en kronisk sykdom også da Jeg vil helst være dønn ærlig .Samtidig har jeg minsteytelsen og det kan få store økonomiske konsekvenser for meg. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Dette står på NAV sine sider om meldekortet: ''Spørsmålet om sykdom Hvis du har avtalt med NAV å delta på tiltak, behandling, utdanning eller andre typer aktiviteter, skal du oppgi de dagene du har vært for syk til å utføre avtalt aktivitet. Dette gjelder også dersom du har avtalt med NAV å arbeide i en viss prosent for din vanlige arbeidsgiver. Formålet med dette spørsmålet er å fange opp behov for endringer i aktivitetsplanen din fordi du har blitt syk eller sykdommen din har forverret seg.'' http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger/217397.cms 0 Siter
Gjest Vetderedette? Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Dette står på NAV sine sider om meldekortet: ''Spørsmålet om sykdom Hvis du har avtalt med NAV å delta på tiltak, behandling, utdanning eller andre typer aktiviteter, skal du oppgi de dagene du har vært for syk til å utføre avtalt aktivitet. Dette gjelder også dersom du har avtalt med NAV å arbeide i en viss prosent for din vanlige arbeidsgiver. Formålet med dette spørsmålet er å fange opp behov for endringer i aktivitetsplanen din fordi du har blitt syk eller sykdommen din har forverret seg.'' http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger/217397.cms Takk så mye. Det var akkurat hva jeg trengte svar på ; ). Rart ikke jeg fant det ; ). Nå kan jeg ha god samvittighet og være helt ærlig samtidig som jeg kan betale faste utgifter etc fordi jeg ikke får kutt i ytelsen . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.