Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest rar i kroppen
Skrevet

Jeg har treg mage og mye luft. Vondt i korsryggen,ved nyrene og er svimmel. Kan sitte i en stol og blir plutselig svimmel. Noen som vet hva det han være?

brilleslangen
Skrevet

Kanskje det er slik forstoppelse virker på deg?

God bedring

Fant en vits som ang det samme forleden...

Sådan velges sjefen

Den gang da kroppen ble skapt, ville alle kroppsdelene være sjef.

Hjernen sa: Det er jeg som kontrollerer alle deler og tenker for alle. Så jeg skal være sjef.

Beina sa: Det er vi som bærer mennesket dit det vil, og utfører det hjernen gir beskjed om. Vi vil være sjef.

Slik fortsatte det med øynene, hendene, hjertet og lungene- alle med krav om å bli sjef.

Til slutt sa rævhullet at de skulle velge ham som sjef. Alle lo og syntes ideen var fullstendig absurd- å få et rævhull til sjef.

Rævhullet ble meget fornærmet, snørte seg sammen og nektet å fungere.

Som en følge av det fikk hjernen feber, øynene streiket, beina ble svake, og hendene hang slapt ned. Ja selv hjertet og lungene hadde problemer med å fortsette å arbeide.

Til slutt ba alle hjernen om å likevel la rævhullet bli sjef.

Og slik ble det. Alle de andre utretter nå arbeidet, mens rævhullet bare sitter og lager en masse lort.

MORAL: For å bli sjef behøver man ikke være et geni- kun et alminnelig rævhull

jubalong70
Skrevet

God bedring

Sådan velges sjefen

Hjernen sa: Det er jeg som kontrollerer alle deler og tenker for alle. Så jeg skal være sjef.

Beina sa: Det er vi som bærer mennesket dit det vil, og utfører det hjernen gir beskjed om. Vi vil være sjef.

Slik fortsatte det med øynene, hendene, hjertet og lungene- alle med krav om å bli sjef.

Til slutt sa rævhullet at de skulle velge ham som sjef. Alle lo og syntes ideen var fullstendig absurd- å få et rævhull til sjef.

Som en følge av det fikk hjernen feber, øynene streiket, beina ble svake, og hendene hang slapt ned. Ja selv hjertet og lungene hadde problemer med å fortsette å arbeide.

Og slik ble det. Alle de andre utretter nå arbeidet, mens rævhullet bare sitter og lager en masse lort.

Så sant som det er sagt :)

jubalong70
Skrevet

Det kan absolutt være forstoppelse som forårsaker de symptomene. Gjør det du kan for å få av deg avføringen regelmessig. La luften slippe ut :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Forstoppelse og luft kan gjøre mye ugagn med kroppen. Luftsmerter kan opptre flere plasser, samme med smertene grunnet forstoppelsen.

Det kan være årsaken til at du blir svimmel, for kroppen din har det ikke noe bra, når tarmfunkjsonen ikke er i orden.

Hva gjør du for å bedre fordøyelsen? Det er mange ting som kan hjelpe. Samme med luftsmerter.

Gjest volley
Skrevet

God bedring

Sådan velges sjefen

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...