Gå til innhold

En flott 11-års gymbursdagsfest!

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Nå sovner vi snart den ene etter den andre, etter en vellykket 11 års dag for eldstemann :-))))

(må jo over på tenårigsforum om to år...)

Vi har alltid hatt bursdagene hjemme, men i år leide vi gymsalen på skolen, og 12 flotte gutter + 2 lillesøstre hadde 2,5 supre energiske og artige timer sammen.

Vi var litt spente på hvordan det skulle gå, mannen min og jeg, og vi så vel for os en gjeng med ville gutter som ikke vill høre på oss - men så visste vi jo samtidig at disse guttene er en fantastisk fin gjeng, og det pleier å gå fint hjemme.

Vi dekket langbord i gangen, og hadde med varme pølser hjemmefra (supplerte med kokende vann fra vannkoker der borte for å holde dem varme).

Tida gikk fort, og guttene var superivrige og positive til både kanonball og hjørnefotball. Og jeg måtte med på det ene laget fordi det var en som ikke kunne spille :-)

Alt gikk som smurt, og nå skal en lykkelig men sliten 11 åring i seng. I morgen er det fotballturnering og familiebursdag.

Og til slutt må jeg bare si at hver alder har sin sjarm. Bursdagsbarnet himself laget både brownies og lapper, dekket bord og bar bord og stoler, samt laget til godteposer :-)

Store flinke gutten min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Gratulerer med gutten din! :)

Takk :-)

Nå er han lagt, lykkelig med sine 11 år.

Pappaen har sovnet i sofaen, og jeg sliter med å holde øynene oppe (er så sabla gåen i rompa og ryggen av å styre på i mange timer), så nå skal vi i seng hele hurven.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

For en flott ide! Og så godt at det hele forløp så bra.

Gratulerer til dere, og til den store/lille mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 11 åring og flott gjennomført bursdagsselskap.

Eldstemann her føler etter om et par måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer og vel overstått! Tipper det var stor stas for både hovedperson og gjester.

Min egen 11-åring var i bowlingbursdag nå fredag som var, to gutter med bursdag i henholdsvis april og mai feiret sammen.

Det er en del 99-gutter her på DOL. Kanskje vi snart heier på hvert sitt lag i de store fotballturneringene, uten å vite om hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...