Gå til innhold

Om aa finne seg sjael

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har laert meg selv bedre aa kjenne etter aa ha hatt permisjon noen maaneder.

Jeg er et UDISIPLINERT menneske:( Soser bort formiddagene og legger meg alt for sent.

Jeg trenger rutiner og tidpress.

Gud!, jeg gleder meg til mandag. Da skal jeg paa jobb ;))

Flere som kjenner seg igjen?

Skrevet

Tips:

Storm ut av rommet/jobbet og si til alle at du må "Finne meg selv!"

Kom tilbake 30 sekunder etterpå og si at du var lett å finne!

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har aldri skjønt dette med å finne seg sjæl. Folk drar jorda rundt for å finne seg sjæl. Jeg har reist mye og en ting er sikkert, det jeg drar med meg hele tiden er meg selv. Det gjelder sannsynligvis for de aller fleste andre også. Iflg min logikk, så er det sånn at dersom man er en drittsekk i Norge, så er man en drittsekk i India også. Det hjelper ikke å hoppe rundt i oransje laken og rope hare krishna, det forandrer ingen ting.

Dette er min teori, og det er den også.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Tips:

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

He he:)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har aldri skjønt dette med å finne seg sjæl. Folk drar jorda rundt for å finne seg sjæl. Jeg har reist mye og en ting er sikkert, det jeg drar med meg hele tiden er meg selv. Det gjelder sannsynligvis for de aller fleste andre også. Iflg min logikk, så er det sånn at dersom man er en drittsekk i Norge, så er man en drittsekk i India også. Det hjelper ikke å hoppe rundt i oransje laken og rope hare krishna, det forandrer ingen ting.

Ok, du har sikkert rett i det da. Jeg er meg uansett hvor i verden jeg er. Joda, jeg skjoenner det. Jeg har bare ikke skjoent hvor lett det faktisk er aa kaste bort tiden.

Synes det var fantastisk aa ha fri utenlands forresten naar mange andre var i samme situasjon, men her hjemme er det ikke fantastisk.

jubalong70
Skrevet

Tips:

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

LOL!!!!

Gjest skrytmegherogder
Skrevet

jadda du er så flink atte som gidder å jobbe

Gjest togli
Skrevet

?

Skrevet

Du gidder tydeligvis ikke...

Skrevet

''Jeg har reist mye og en ting er sikkert, det jeg drar med meg hele tiden er meg selv. ''

Ja, det var akkurat det min manns bestemor sa i et selverkjennende øyeblikk da hun flyttet inn i mindre bolig som hun mente skulle bli så mye bedre enn å fortsette å bo i det store huset alene, og den nye leiligheten viste seg ikke å være bra heller: "ja, ja, jeg kan jo ikke flytte fra meg selv..."

;-)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det at jeg er mye mer effektiv når det er mye som skal gjøres, enten det er hjemme eller på jobb.

Men nå som jeg har hatt en ekstremt hektisk periode på jobb, er det _veldig_ fristende å innimellom drømme om en tilværelse som hemmafru!! ;-)

Gjest skrytmegherogder
Skrevet

?

og hva var spørsmålet???

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det at jeg er mye mer effektiv når det er mye som skal gjøres, enten det er hjemme eller på jobb.

Men nå som jeg har hatt en ekstremt hektisk periode på jobb, er det _veldig_ fristende å innimellom drømme om en tilværelse som hemmafru!! ;-)

Å vaere hemmafru er fint når noe skjer hele tiden (slik som der jeg var), men forferdelig kjedelig når en har for god tid og alle andre er på jobb:-)

Alt hagearbeid jeg har gjort siden påsken, kunne jeg normalt ha greid i løpet av to helger om jeg var i jobb:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Å vaere hemmafru er fint når noe skjer hele tiden (slik som der jeg var), men forferdelig kjedelig når en har for god tid og alle andre er på jobb:-)

Alt hagearbeid jeg har gjort siden påsken, kunne jeg normalt ha greid i løpet av to helger om jeg var i jobb:-)

Jeg blir noget forrvirret av å bruke to forskjellige pcèr hvor jeg på den ene ikke kan bruke æ.ø og å.

Her satte jeg sammen ae, selv om jeg har å på tastaturet:-)

Gjest togli
Skrevet

og hva var spørsmålet???

Hva du mente med den kommentaren...?

Skrevet

Jeg blir noget forrvirret av å bruke to forskjellige pcèr hvor jeg på den ene ikke kan bruke æ.ø og å.

Her satte jeg sammen ae, selv om jeg har å på tastaturet:-)

Tenkte jeg ikke på engang :-)

Men har jo lagt merke til at du veklser mellom å kunne bruke æ, ø og å og ikke, men la ikke merke til at du her vekslet i ett og samme innlegg! ;-)

Gjest skrytmegherogder
Skrevet

Hva du mente med den kommentaren...?

skrytepaver som hun er slitsomt

Gjest togli
Skrevet

skrytepaver som hun er slitsomt

Jeg greide ikke å finne noe skryt i innlegget hennes, men så har jeg ikke anlegg for å føle misunnelse heller ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg greide ikke å finne noe skryt i innlegget hennes, men så har jeg ikke anlegg for å føle misunnelse heller ;)

''men så har jeg ikke anlegg for å føle misunnelse heller ;)''

I var så dum at jeg trodde at det å jobbe var så vanlig at jeg i min villeste fantasi ikke kunne tro at det var å skryte av seg selv:-)

Gjest togli
Skrevet

''men så har jeg ikke anlegg for å føle misunnelse heller ;)''

I var så dum at jeg trodde at det å jobbe var så vanlig at jeg i min villeste fantasi ikke kunne tro at det var å skryte av seg selv:-)

Hehe, samme her ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...